Ondt ved siden af navlen?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

chas12

Hej piger..

Jeg er i dag 26 uger henne og døjer for tiden meget med ondt lige ved siden af navlen.. Det er specielt slemt når jeg står op eller går og må derfor sætte mig ned.. Er der nogle af jer der har døjet med det og er det helt ok? Står nemlig og skal på ferie i dag og kan ikke få fat på min jordemoder :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

OktoberMor

chas12 skriver:

Hej piger..

Jeg er i dag 26 uger henne og døjer for tiden meget med ondt lige ved siden af navlen.. Det er specielt slemt når jeg står op eller går og må derfor sætte mig ned.. Er der nogle af jer der har døjet med det og er det helt ok? Står nemlig og skal på ferie i dag og kan ikke få fat på min jordemoder :/

Hej med dig. Jeg er godt nok 30+1 idag, men har bemærket at når det strækker og gør ondt ved navlen, så kan man se dagene efter at navlen er ved at komme ud af.. Og så kan jeg også mærke når jeg er ved at få et strækmærke så niver og strækker det i huden og det klør.. Tror du det kan være noget af den slags smerter du oplever? 

Anmeld

27. juli 2012

chas12

OktoberMor skriver:

Hej med dig. Jeg er godt nok 30+1 idag, men har bemærket at når det strækker og gør ondt ved navlen, så kan man se dagene efter at navlen er ved at komme ud af.. Og så kan jeg også mærke når jeg er ved at få et strækmærke så niver og strækker det i huden og det klør.. Tror du det kan være noget af den slags smerter du oplever? 

Jeg ved det ikke for det har gjort det i nogle dage nu (ikke konstant) men der er ingen strækmærke der hvor det gør ondt og det er heller ikke i navlen men lige ved siden af, men håber det ikke gør noget for kan ikke nå at gøre noget ved det :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.