Hjælp...? Aconto i lejebolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Polkaprik

Hej piger

Nogen der kan sige mig om man skal betale el ud over når der står at man betaler f.eks 1000 kr i aconto til en lejebolig? 

Michelle - der leder efter en lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

LilleChelle

Da jeg boede til leje betalte jeg aconto vand og varme, og så kom el for sig selv. 

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

LilleChelle skriver:

Da jeg boede til leje betalte jeg aconto vand og varme, og så kom el for sig selv. 

Det er det samme her hos mig - el er ikke med i huslejen 

Anmeld

27. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Polkaprik skriver:

Hej piger

Nogen der kan sige mig om man skal betale el ud over når der står at man betaler f.eks 1000 kr i aconto til en lejebolig? 

El plejer nu ikke at være en del af huslejen.

Og selvom det var, så kan man altid få en ekstra regning hvis man nu bruger for meget strøm, det gælder også vand og varme  A/c er kun beregnet ud fra normalt forbrug eller fra forrige lejer  

Anmeld

27. juli 2012

TTM

Det er oftest at man betaler el udover. Nogle steder er det alt inkl. men så vil det fremgå tydeligt af opslaget...

Har du meldt dig ind i div. boligselskaber? Tænker FOB og SlagelseBoligselskab? (Hvis du da vil blive i Slagelse?)

Jeg boede selv under SlagelseBoligselskab, og der var jævnligt både 3 og 4 værelses, min eks fik en 3v på 3 måneder dog på 1. sal :/

Håber det går bedre.

Anmeld

27. juli 2012

Polkaprik

Babymamma skriver:

El plejer nu ikke at være en del af huslejen.

Og selvom det var, så kan man altid få en ekstra regning hvis man nu bruger for meget strøm, det gælder også vand og varme  A/c er kun beregnet ud fra normalt forbrug eller fra forrige lejer  

Tak for hjælpen. Det var fordi der ved mange annocer bare står at man skal betale så og så meget i aconto men ikke hvad det inkluderede

Anmeld

27. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Polkaprik skriver:

Tak for hjælpen. Det var fordi der ved mange annocer bare står at man skal betale så og så meget i aconto men ikke hvad det inkluderede

Ja men det er fordi at i dag er a/c almen viden for vand og varme  jeg kan godt selv blive forvirret, det er ikke altid jeg kan huske hvad der er inkl hvad  hehe, ved bare at der er noget der bliver regnet ved siden af a/c

Anmeld

27. juli 2012

Polkaprik

TTM skriver:

Det er oftest at man betaler el udover. Nogle steder er det alt inkl. men så vil det fremgå tydeligt af opslaget...

Har du meldt dig ind i div. boligselskaber? Tænker FOB og SlagelseBoligselskab? (Hvis du da vil blive i Slagelse?)

Jeg boede selv under SlagelseBoligselskab, og der var jævnligt både 3 og 4 værelses, min eks fik en 3v på 3 måneder dog på 1. sal :/

Håber det går bedre.

Jeg vil bare helt ikke bo i en boligblok og ved div rækkehuse i boligforeningerne er der mange års ventetid

Det går godt under omstændighederne og ingen tvivl om at jeg bliver boende i Slagelse så hun kan være tæt på sin far, sine søskende og alt andet hun kender og er tryg ved

Anmeld

27. juli 2012

mariamiss6

Polkaprik skriver:

Hej piger

Der skal jo stå om det acconto beløb går til el, vand, gas, eller hvad det nu går til....

Under alle omstændigheder, kan du risikere, at selvom du betaler et acconto beløb, så opkræver de måske mere, ved den årlige aflæsning... Altså, i det tilfælde at du har brugt for mere end hvad dit accontobeløb lyder på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.