Skal købe flyverdragt - hvilken størrelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Snartmortil3

Skal købe en flyverdragt til min søn. Han bliver et år den 11. august, og bruger lige nu størrelse 74 i tøj. Han er cirka 74 lang.

Hvad størrelse skal jeg købe tror i? Vil en størrelse 80 mon passe ham hele vinteren? Eller skal jeg nøjes med 74? Eller måske 86? IH HVOR ER DET SVÆRT med de størrelser. Er der nogle der kan dele ud af erfaringer om hvor meget de små vokser når de når 1 års alderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det kommer meget an på mærket - nogen er store i størrelsen og andre er små i størrelsen.

Men umiddelbart vil jeg sige str. 86.

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

MoarHvidovre skriver:

Det kommer meget an på mærket - nogen er store i størrelsen og andre er små i størrelsen.

Men umiddelbart vil jeg sige str. 86.

Det samme vil jeg sige 

Anmeld

27. juli 2012

GUSO

110811 skriver:

Skal købe en flyverdragt til min søn. Han bliver et år den 11. august, og bruger lige nu størrelse 74 i tøj. Han er cirka 74 lang.

Hvad størrelse skal jeg købe tror i? Vil en størrelse 80 mon passe ham hele vinteren? Eller skal jeg nøjes med 74? Eller måske 86? IH HVOR ER DET SVÆRT med de størrelser. Er der nogle der kan dele ud af erfaringer om hvor meget de små vokser når de når 1 års alderen.

Dragtene er meget forskellige i størrelse fra mærke til mærke også ang bredde!! så jeg ville bestemt prøve nogle forskellige og se hvad sidder bedst..

Anmeld

27. juli 2012

Snartmortil3

Årh okay - tak for jeres svar. Ville bare købe den nu.. Ikke så mange steder de har flyverdragter hængende fremme
Jeg er bare bange for at størrelse 86 måske bliver aaalt for stort? Han er kun lige gået op i 74 og har brugt 68 i ½ års tid. han er ikke så stor.

Anmeld

27. juli 2012

Clisolka

110811 skriver:

Årh okay - tak for jeres svar. Ville bare købe den nu.. Ikke så mange steder de har flyverdragter hængende fremme
Jeg er bare bange for at størrelse 86 måske bliver aaalt for stort? Han er kun lige gået op i 74 og har brugt 68 i ½ års tid. han er ikke så stor.

Så tror jeg også 86 bliver alt for stort - jeg havde det samme "problem" sidste år på dette tidspunkt. Jeg endte med at købe en Danfæ flyverdragt i str. 86 - den var aaaalt for stor. Jeg fik en brugt flyverdragt af min kollega i str. 80, og den sad perfekt på hende. Jeg venter lige med at købe flyverdragt til i år, for hun kan stadig være i den i 86

Anmeld

27. juli 2012

Snartmortil3

Babymor2010 skriver:

Så tror jeg også 86 bliver alt for stort - jeg havde det samme "problem" sidste år på dette tidspunkt. Jeg endte med at købe en Danfæ flyverdragt i str. 86 - den var aaaalt for stor. Jeg fik en brugt flyverdragt af min kollega i str. 80, og den sad perfekt på hende. Jeg venter lige med at købe flyverdragt til i år, for hun kan stadig være i den i 86

Okay - tak for dit svar. bekræfter mig i at størrelse 80 nok er den korrekte størrelse. Han har en jakke i størrelse 74 som stadig er lidt stor i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.