Kan han tillade sig det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Orkide86

Ja sagen er den at jeg er på ferie med min datter, er ikke sammen med faren mere.

Vi kom i søndags og har hytten til på søndag, nu er det sådan at min mor havde en overnatning her først på ugen og det er faren blevet tvær over.

Nu siger han så han vil hente min datter Idag og ha hende i weekenden fordi det er sidste weekend inden høst, men kan han bare det? Jeg har hende med på ferie, lejede den her hytte for at min datter og jeg sku være på ferie, og noget andet er at det er min weekend.

Er så ked af det. Vil ikke af med hende nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

TNBC

Mirjam123 skriver:

Ja sagen er den at jeg er på ferie med min datter, er ikke sammen med faren mere.

Vi kom i søndags og har hytten til på søndag, nu er det sådan at min mor havde en overnatning her først på ugen og det er faren blevet tvær over.

Nu siger han så han vil hente min datter Idag og ha hende i weekenden fordi det er sidste weekend inden høst, men kan han bare det? Jeg har hende med på ferie, lejede den her hytte for at min datter og jeg sku være på ferie, og noget andet er at det er min weekend.

blev han sur fordi din mor overnattede der?

Jeg mener at det er noget i skal aftale når det er din weekend. 

Anmeld

27. juli 2012

MortilCilas

Mirjam123 skriver:

Hvis det er din weekend kan han da ikke blande sig?

Anmeld

27. juli 2012

Tvillingemor80

Nej selvfølgelig kan han ikke det ..

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

Mirjam123 skriver:

Det lyder fuldstændig absurd! Og nej vil ikke mene at det står i hans ret at hente hende når det er din weekend med hende! Mærkværdig opførsel! 

Anmeld

27. juli 2012

VickyL

mit råd er simpelthen at spørger ham hvordan han ville have det his han havde betalt for en ferie til ham og hans datter og du så ringede og sagde du ville hente hende før ferien var slut, for i mine øre lyder det somom han bare vil skabe mere splid ved ikke hvordan jeres forhold endte men prøv at forklare det for ham på en måde han forstår.

håber du kan bruge det til noget og i finder en løsning på problemet

Anmeld

27. juli 2012

KarinaA

hvis det er din weekend kan han ikke blande sig på nogen måde og hvis i ikke har aftalt samvær så skal han søge om det først...

kommer han og henter hende er det ind under kidnapning/samværssikane eftersom at det er din tid og ikke hans med datteren.. så hvis han faktisk kommer og henter datteren så synes jeg da lige du skal kontakte politiet, og så kan der altså gå LÆNGE inden han får lov at have hende igen.. og gavner på INGEN måde hans sag..

prøv at informere ham om det ..  

Anmeld

27. juli 2012

betina23

KarinaA skriver:

hvis det er din weekend kan han ikke blande sig på nogen måde og hvis i ikke har aftalt samvær så skal han søge om det først...

kommer han og henter hende er det ind under kidnapning/samværssikane eftersom at det er din tid og ikke hans med datteren.. så hvis han faktisk kommer og henter datteren så synes jeg da lige du skal kontakte politiet, og så kan der altså gå LÆNGE inden han får lov at have hende igen.. og gavner på INGEN måde hans sag..

prøv at informere ham om det ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.