Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
crille skriver: Køredragten, hvilken pris tænker du? Har Egentlig, men den er hodt nok fin..
Køredragten, hvilken pris tænker du? Har Egentlig, men den er hodt nok fin..
Den er HELT kanon og så lækker blød. Jeg tænker 150 inkl porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Den er HELT kanon og så lækker blød. Jeg tænker 150 inkl porto?
Det lyder rigeligt fair, men nu tror jeg at jeg har fået budt på noget jeg nok egentlig mere mangler. Vender tilbage hvis det er og ellers håber jeg du får solgt den snart til en anden.
crille skriver: Det lyder rigeligt fair, men nu tror jeg at jeg har fået budt på noget jeg nok egentlig mere mangler. Vender tilbage hvis det er og ellers håber jeg du får solgt den snart til en anden.
Det er helt okay
tanja. skriver: Pris for molo body og de to småfolk?
Pris for molo body og de to småfolk?
Hovsa, kan se jeg har citeret den forkerte Det beklager jeg! Vedkommende må osse være blevet forvirret nu! hehe!
tænker 150 kr inkl porto for alle 3 bodyer?
HeidiØ skriver: Hovsa, kan se jeg har citeret den forkerte Det beklager jeg! Vedkommende må osse være blevet forvirret nu! hehe! tænker 150 kr inkl porto for alle 3 bodyer?
tanja. skriver: Hvis ikke de er solgt når der kommer børnepenge vil jeg gerne købe dem
Hvis ikke de er solgt når der kommer børnepenge vil jeg gerne købe dem
Kan sagtens holde dem tilbage for dig Du kan lige sende en pb når det er
HeidiØ skriver: Kan sagtens holde dem tilbage for dig Du kan lige sende en pb når det er
tanja. skriver: Åh det ville være rigtig sødt må du gerne, så skriver jeg en pb fredag
Åh det ville være rigtig sødt må du gerne, så skriver jeg en pb fredag
Deal! Jeg hiver dem lige af med det samme
HeidiØ skriver: Deal! Jeg hiver dem lige af med det samme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128