Udfløj/pletblødning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

dukke

Godaften/nat de damer 

Jeg har været ude og tisse her for 10 min siden og der var noget mørkt udfløj eller sådan noget jeg er 9+5. Jeg har ikke prøvet det før da jeg skulle ha min søn eller jo da jeg havde SA sidste år men der var det blod. Har det noget at sige eller kan jeg tag den med ro ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Camillos

dukke skriver:

Godaften/nat de damer 

Jeg har været ude og tisse her for 10 min siden og der var noget mørkt udfløj eller sådan noget jeg er 9+5. Jeg har ikke prøvet det før da jeg skulle ha min søn eller jo da jeg havde SA sidste år men der var det blod. Har det noget at sige eller kan jeg tag den med ro ??

Jeg har aborteret 4 gange før denne graviditet. Alle mine abortewr er startet med frisk blødning. 

Denne gang gik jeg fra uge 6+ til 10+ med Brunt/lyderødt udflåd med sådan lidt trådelignende slim i.. 

Så længe det ikke er frisk blødning synes jeg ikke du skal bekymre dig selvom jeg ved det er svært

Anmeld

27. juli 2012

Rikke S

Camillos skriver:

Jeg har aborteret 4 gange før denne graviditet. Alle mine abortewr er startet med frisk blødning. 

Denne gang gik jeg fra uge 6+ til 10+ med Brunt/lyderødt udflåd med sådan lidt trådelignende slim i.. 

Så længe det ikke er frisk blødning synes jeg ikke du skal bekymre dig selvom jeg ved det er svært

Helt enig .

Har også selv oplevet det (heldigvis kun 1 gang og jeg ventede 2 - smed kun den ene).

Men prøv at slappe af på sofaen med benene hævet lidt og få din mand. kæreste el. til at servicere dig lidt. For du skal selvfølgelig være obs.

Men selv hvis det skifter farve, så kan det stadig bare være pletblødning (det oplever 20 % af alle gravide). Bliver det værre, så ring til læge, vagtlæge eller fødegang/sygehus.

for at det bare er én lille revne i din livmoder eller pletblødning.

Anmeld

27. juli 2012

dukke

Camillos skriver:

Tak det var der også kun den ene gang og læste mig frem til at det kunne også skylles at vi havde haft sex tidligere på dagen 

Anmeld

27. juli 2012

Camillos

dukke skriver:

Tak det var der også kun den ene gang og læste mig frem til at det kunne også skylles at vi havde haft sex tidligere på dagen 

det kunne det nemt ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.