At tage på..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Anonym trådstarter

Den må lige gå under denne kategori..

Jeg skal til at tage på.. og det er så møg svært.. jeg kan ikke tage på, på den sunde måde, eller den usunde måde

Kan man tage på ved at cykle???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Dinna88

Tage på ved at cykle.. Bum.. Du kan opbygge muskler i benene ved at cykle. Men så skal du indtage NOK til at du faktisk opbygger muskler frem for at forbrænde fedt, hvilket du jo nok ikke rigtig har noget af, og så vil kroppen tage af dine muskler i stedet for.

Jeg har en ven der spiser hele tiden - sundt og indholdsrigt - og på samme tid drikker han ren fløde, proteindrik, proteinpulver m.m. dette gør han fordi han træner hele tiden. Hvis IKKE han træner hele tiden, så er han vitterligt ingenting. han er i forvejen noget nær ingenting, men er han ikke i stand til at træne blot to uger, så skrumper han fuldstændig ind. Han kan bare ikke tage på. Han er omkring 180 cm og vejer på en god dag næsten 60 kg. 

Din læge må da have rådgivet dig??? ellers vil jeg sige at du skal kombinere styrketræning med den rette kost.

Anmeld

28. juli 2012

aarhusmor

alt andet lige vil jeg da ikke anbefale dig at spise usundt bare for at tage på. Tænk på at man også kan være tyndfed.

Men dengang jeg selv var for tynd flyttede jeg til USA og der tog jeg en del på rimeligt hurtigt (som jeg så døjer med nu)

Jeg spiste ude hver eneste dag (3 gange) der dyppede jeg flutes i olivenolie (Det smager faktisk godt)

Spiste tit is om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.