Så har jeg født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Endelig kom hun! Vandet gik på vej til scanning i bilen, lysegrønt vand og skulle derfor blive. Var i aktiv fødsel omkring kl 16, og 18.29 er hun født . 50 cm og 3045 gram. Fik alle ønsker opfyldt og det gik rigtig stærkt, så er glad men træt føj for den lede det gjorde ondt!!!!

Fb og billeder kommer senere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Ka+Ma=Be

Frk P. skriver:

Endelig kom hun! Vandet gik på vej til scanning i bilen, lysegrønt vand og skulle derfor blive. Var i aktiv fødsel omkring kl 16, og 18.29 er hun født . 50 cm og 3045 gram. Fik alle ønsker opfyldt og det gik rigtig stærkt, så er glad men træt føj for den lede det gjorde ondt!!!!

Ih hvor dejligt at høre! Kæmpe stort tillykke! 

Anmeld

26. juli 2012

MiaLarsen

Frk P. skriver:

Ej hvor vildt, også lige på vej til scanning hehe. men det kunne ikke passe bedre så.. hehe.. på vej på sygehuset og slutter med din datter i armene perfekt dag for dig/jer.

stort tillykke med hende 

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

Ej hvor godt! stort tillykke med det! Glæder mig til at se billeder og læse om din oplevelse!

Anmeld

26. juli 2012

twinboys

Frk P. skriver:

Stort tillykke... Glæder mig til at se billeder

Anmeld

26. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Stort tillykke med hende  

Anmeld

27. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej stort tillykke!! Glæder mig til at høre mere, på et sener tidspunkt!! Vh stine

Anmeld

27. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

Jubiiii, endelig  

Stort kæmpe tillykke, glæder mig til at læse om det og se billeder sf prinsessen. Dejligt med en god oplevelse, det er så vigtigt for en god start for baby 

Anmeld

27. juli 2012

babymus77

Aiii hvor dejligt søde;-) Kæmpe tillykke med jeres lille bebs;-) Endelig!!!! 

Anmeld

27. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.