Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: ja tænker mere, kan et slag på den måde overhovedet brække en knogle i foden? (en kasse der vejer måske en 12 kg fra 1m afstand)
ja
tænker mere, kan et slag på den måde overhovedet brække en knogle i foden? (en kasse der vejer måske en 12 kg fra 1m afstand)
Jeg tror faktisk godt det kan lade sig gøre, men er ikke sikker...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstrålebørn skriver: Jeg tror faktisk godt det kan lade sig gøre, men er ikke sikker...
hm - må se hvad den siger imorgen, har heldigvis fri imorgen så hvis det ikke er blevet bedre har jeg god mulighed for at tage på skadestuen eller til lægen
sarahb skriver: Ud fra hvad du skriver tror jeg ikke den er brækket, men at slaget gør smerten... Koldt på og opad med benet og god bedring
Ud fra hvad du skriver tror jeg ikke den er brækket, men at slaget gør smerten... Koldt på og opad med benet og god bedring
det der gør mig mest nervøs er at jeg ikke kan bukke de tre tæer ( lilletå og så dem ved siden af) og synes jeg har hørt det er tegn på der er noget galt
FrkZier skriver: hm - må se hvad den siger imorgen, har heldigvis fri imorgen så hvis det ikke er blevet bedre har jeg god mulighed for at tage på skadestuen eller til lægen
Ja, se lige tiden an... God bedring med foden...
Solstrålebørn skriver: Ja, se lige tiden an... God bedring med foden...
i will - mange tak
FrkZier skriver: jeg har idag på arbejdet været så heldig at tabe en kasse med rugbrød i ned over min fod(og nej jeg havde ikke sikkerhedssko på) det gjorde MEGA ondt, som i at jeg liiiiige var ved at tude.. når men.. i løbet af dagen gør det mere og mere ondt, jeg kan dårlig stå på min fod og må tage tidligere hjem. - jeg er nu lidt nervøs for om der måske ku være brækket noget derinde?? og JA ja burde måske være taget på skadestuen, men jeg hader bare at gå til læge osv da jeg bare føler mig totalt svag så jeg bider det bare i mig og håber på det går over
jeg har idag på arbejdet været så heldig at tabe en kasse med rugbrød i ned over min fod(og nej jeg havde ikke sikkerhedssko på) det gjorde MEGA ondt, som i at jeg liiiiige var ved at tude..
når men.. i løbet af dagen gør det mere og mere ondt, jeg kan dårlig stå på min fod og må tage tidligere hjem.
- jeg er nu lidt nervøs for om der måske ku være brækket noget derinde??
og JA ja burde måske være taget på skadestuen, men jeg hader bare at gå til læge osv da jeg bare føler mig totalt svag så jeg bider det bare i mig og håber på det går over
set i forhold til at det er sket på dit job, synes jeg det er vigtigt du får det tjekket i forhold til at det skal meldes som en arbejdsskade? mere hvis du får gener af det senere i livet! god bedring
birthee skriver: set i forhold til at det er sket på dit job, synes jeg det er vigtigt du får det tjekket i forhold til at det skal meldes som en arbejdsskade? mere hvis du får gener af det senere i livet! god bedring
det havde jeg faktisk slet ikke overvejet, men lyder meget fornuftigt maange tak
arbejde engang på en tank der snublede jeg over en sølle palle.. fik også lidt ondt men det skulle bare lige arbejdes væk, da jeg måtte overgive mig sent om aftenen og tage på skadestuen der var den så forstuvet skulle bare holde min fod i ro så ville det blive godt igen.. her 7 år efter har jeg stadig problemer med min fod så det er rigtig vigtigt at få det tjekket
Frøken Christiansen skriver: arbejde engang på en tank der snublede jeg over en sølle palle.. fik også lidt ondt men det skulle bare lige arbejdes væk, da jeg måtte overgive mig sent om aftenen og tage på skadestuen der var den så forstuvet skulle bare holde min fod i ro så ville det blive godt igen.. her 7 år efter har jeg stadig problemer med min fod så det er rigtig vigtigt at få det tjekket
burde nok lige tage forbi lægen imorgen og se hvad han har at sige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128