Åhh den svimmelhed!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

MorDk

Igår og idag har jeg bare følt mig rigtig svimmel. På sådan en rigtig ubehagelig måde. det føles lidt som om jeg er fuld. Hvis jeg bukker mig er den selvfølgelig helt gal. Men vender hovedet for hurtigt eller lign. Lige da jeg rejste mig fra sengen i morges var jeg ved at falde. Hvad kan det være? Sys jeg har drukket rigeligt her i varmen... men måske ikke nok alligevel? Hvad med svangerskabsforgiftning....? Jeg blir jo lidt bekymret, for har ikke haft det sådan før!! Hvis jeg fortsat har den sådan i morgen ringer tror I så ikke jeg kan kontakte min JM? Min læge har ferie nemlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Wimmie

MorDk skriver:

Igår og idag har jeg bare følt mig rigtig svimmel. På sådan en rigtig ubehagelig måde. det føles lidt som om jeg er fuld. Hvis jeg bukker mig er den selvfølgelig helt gal. Men vender hovedet for hurtigt eller lign. Lige da jeg rejste mig fra sengen i morges var jeg ved at falde. Hvad kan det være? Sys jeg har drukket rigeligt her i varmen... men måske ikke nok alligevel? Hvad med svangerskabsforgiftning....? Jeg blir jo lidt bekymret, for har ikke haft det sådan før!! Hvis jeg fortsat har den sådan i morgen ringer tror I så ikke jeg kan kontakte min JM? Min læge har ferie nemlig!

Umiddelbart vil jeg gætte på at det er varmen - selvom du synes du drikker nok - så drik lidt mere 

Bliver det ved eller bliver du meget nervøs, så kontakt lægen - det skader ikke for en sikkerheds skyld 

Anmeld

26. juli 2012

MorDk

Wimmie skriver:

Umiddelbart vil jeg gætte på at det er varmen - selvom du synes du drikker nok - så drik lidt mere 

Bliver det ved eller bliver du meget nervøs, så kontakt lægen - det skader ikke for en sikkerheds skyld 

Ja du har nok ret... må prøve at drikke lidt mere...

Tror du det er ok at kontakte JM eller skal jeg ringe til en vikar læge? (egen læge har ferie)

Anmeld

26. juli 2012

Wimmie

MorDk skriver:

Ja du har nok ret... må prøve at drikke lidt mere...

Tror du det er ok at kontakte JM eller skal jeg ringe til en vikar læge? (egen læge har ferie)

Jeg ville nok kontakte JM først, da de jo tænker lidt mere i graviditeter 

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

TYNGDE! For hulen.. ! Hun fylder jo derinde, den bette fis.. jeg husker at jeg blev svimmel af og til nemlig.. til sidst i graviditeten! Og jeg havde verdens største dunk!

Så ja! TYNGDE

Anmeld

26. juli 2012

MorDk

Wimmie skriver:

Jeg ville nok kontakte JM først, da de jo tænker lidt mere i graviditeter 

Ja det var jo det jeg tænkte... men alligevel blev jeg sådan lidt "usikker"

Takker for dit svar!

Anmeld

26. juli 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

TYNGDE! For hulen.. ! Hun fylder jo derinde, den bette fis.. jeg husker at jeg blev svimmel af og til nemlig.. til sidst i graviditeten! Og jeg havde verdens største dunk!

Så ja! TYNGDE

Ja tak!!! Hun fylder fa'me meget nu! PUHA! Ja det kan det også være... og så varmen!!!

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Ja tak!!! Hun fylder fa'me meget nu! PUHA! Ja det kan det også være... og så varmen!!!

nemlig! Måske en blanding .. men ring alligevel til vikarjm, hvis du er utryg!

Anmeld

26. juli 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

nemlig! Måske en blanding .. men ring alligevel til vikarjm, hvis du er utryg!

Ringer til JM... og ellers min vikar-læge

Anmeld

26. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

Ringer til JM... og ellers min vikar-læge

nå.. ja... hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.