Først tusind tak for alt jeres respons i min tidligere tråd
Sagen er den min grandkusine, fødte en lille pige i uge 25. Kort efter gav jeg hendes mor gave med, med en lille bluse og en kuvøsehue, noget chokolade og nogle blade.
Om lidt bliver hendes pige 1 mdr og har klaret det så flot. det ville vi selvfølgelig fejre med endnu en gave hvor min mor og jeg lægger sammen. Vi vil give en lille fin heldragt fra Idat jeg fandt i præmature shoppen, og har derudover tænkt gavekort til at de kan komme ud og spise i den by de bor i, ved jo det Er hårdt og slider så vi Tænkte det kunne være god ide også at de en enkelt aften når de fik brug for det, kunne have en pauseaften et par timer, men er den ide helt ved siden af.
Andre gode råd til hvad man kan give dem, tænkte mest noget til dem, da deres pige jo ikke kan bruge legetøj osv det næste lange stykke tid, så ville vente med den slags
Kom frisk med forslag og hvad i selv kunne have brugt eller fik som betød noget og hjalp i den svære tid, vil jo så gerne give noget de bliver glade for og kan hjælpe, og som signalerer vi tænker på dem og de har vores fulde støtte
Anmeld