Søger E.L.F makeup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.466 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Emily2012<3

Hvis der er nogle der ikke bruger eller ikke kan bruge det som de har købt ved E.L.F - så vil jeg meget gerne købe..

Gerne flere ting ad gangen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Emily2012<3

Ingen? 

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Jeg sidder og kigger på deres hjemmeside nu. hvorfor køber du det ikke nyt? det er jo vildt billigt.

Anmeld

26. juli 2012

Emily2012<3

twinny skriver:

Jeg sidder og kigger på deres hjemmeside nu. hvorfor køber du det ikke nyt? det er jo vildt billigt.

Fordi det er billigere "brugt" 

Skal os have bestilt, men har købt en god portion idag for 180 kr.. Så mangler bare nogle småting som jeg skal have bestilt derinde..

Men herre fedt hvis der er nogen som har købt og som ikke kan bruge eller ikke vil bruge det.. SÅ køber jeg gerne..

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Emily2012<3 skriver:

Fordi det er billigere "brugt" 

Skal os have bestilt, men har købt en god portion idag for 180 kr.. Så mangler bare nogle småting som jeg skal have bestilt derinde..

Men herre fedt hvis der er nogen som har købt og som ikke kan bruge eller ikke vil bruge det.. SÅ køber jeg gerne..

heh. Min indkøbskurv er på 500 kr derinde. Sidder og overvejer om jeg skal købe eller om jeg bliver nærrig.

Jeg Køber ALDRIG make up, min mand skal tvinge mig. Fordi han har tabt et par af mine pudderdåser.

Anmeld

26. juli 2012

Emily2012<3

twinny skriver:

heh. Min indkøbskurv er på 500 kr derinde. Sidder og overvejer om jeg skal købe eller om jeg bliver nærrig.

Jeg Køber ALDRIG make up, min mand skal tvinge mig. Fordi han har tabt et par af mine pudderdåser.

Jeg plejer heller ikke at gå så meget op i det..

Men efter min graviditet er jeg bare blevet grim og grå.. Så nu skal der ske noget..

Gør det..  Hep hep..

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Emily2012<3 skriver:

Jeg plejer heller ikke at gå så meget op i det..

Men efter min graviditet er jeg bare blevet grim og grå.. Så nu skal der ske noget..

Gør det..  Hep hep..

Haha... Kender godt fornemmelsen. Og nogen gange vil man gerne ligne med en mor i joggingtøj.

Jeg overvejer.  Jeg tror jeg gør det.

Anmeld

26. juli 2012

Emily2012<3

twinny skriver:

Haha... Kender godt fornemmelsen. Og nogen gange vil man gerne ligne med en mor i joggingtøj.

Jeg overvejer.  Jeg tror jeg gør det.

Haha præcis..

Uh hvad har du så lagt i kurven?

Jeg tror jeg har fundet 30 forskellige concealere.. Hahaha..

Anmeld

26. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har lige været inde og lurer, og det er helt billigt. Hvordan er kvaliteten? Holder det?

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Emily2012<3 skriver:

Haha præcis..

Uh hvad har du så lagt i kurven?

Jeg tror jeg har fundet 30 forskellige concealere.. Hahaha..

aaaalt muligt underligt.  øjenskygger af alverdens farver, body glimmer. div pensler o.s.v.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.