den har jeg ik prøvet før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

MorTil4<3

Hey i kloge folk

et råd her kunne jeg godt bruge smill

Jeg har en deglig søn på 2 år som absolut ikke ville sove middagsøvn idag
såå ja jeg gav op og tænkte at så måtte han komme lidt tidligere i seng,
nu er det så bare at knægten gav ulykkeligt op mens jeg lavede mad, og jeg måtte lægge ham ind, og han sov med det samme
menn det er jo ikke så smart da han hverken har fået mad, og så at han kom i seng inden 17

for endt risikere jeg en dreng der vågner hamrende tidligt i morgen
eller også at han vågner i nat pga sult

såå hva skal jeg gøre??

skal jeg vække ham om et par timer, så han får noget mad og lige kan lege lidt og så i seng igen ??

eller skal jeg lade ham sove???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Clisolka

MilleMus1988 skriver:

Hey i kloge folk

nu er det så bare at knægten gav ulykkeligt op mens jeg lavede mad, og jeg måtte lægge ham ind, og han sov med det samme
menn det er jo ikke så smart da han hverken har fået mad, og så at han kom i seng inden 17

såå hva skal jeg gøre??

skal jeg vække ham om et par timer, så han får noget mad og lige kan lege lidt og så i seng igen ??

Vi har prøvet det en enkelt gang med Isabella, hvor vi vækkede hende, gav hende noget mad og hun fik lov til at være lidt senere oppe. (hun plejer senest at blive puttet kl. 19) 

Men ja, den er svær 

Anmeld

26. juli 2012

An&Jo

MilleMus1988 skriver:

Hey i kloge folk

såå hva skal jeg gøre??

Tror faktisk jeg ville lade ham sove..

Herhjemme kørte vi et forsøg den anden dag med min dreng på 2 år og 3 mdr om han kunne undvære sin lur og det gik fint til kl 17 vi spiste tidligt og så gik han frivilligt i seng og sov til kl 8 dagen efter..

Så jeg ville lade han sove og så stå det tidligere op imorgen hvis det er eller have en klapsammen klar i køleskabet til ham hvis han vågner i nat

Anmeld

26. juli 2012

MorTil4<3

An&Jo skriver:

Tror faktisk jeg ville lade ham sove..

Herhjemme kørte vi et forsøg den anden dag med min dreng på 2 år og 3 mdr om han kunne undvære sin lur og det gik fint til kl 17 vi spiste tidligt og så gik han frivilligt i seng og sov til kl 8 dagen efter..

Så jeg ville lade han sove og så stå det tidligere op imorgen hvis det er eller have en klapsammen klar i køleskabet til ham hvis han vågner i nat

jaaa godt råd faktisk det tror jeg godt jeg kunne gøre

jeg lavede frikadeller til aftens og det er han syg med, såå smil

Anmeld

26. juli 2012

An&Jo

MilleMus1988 skriver:

jaaa godt råd faktisk det tror jeg godt jeg kunne gøre

jeg lavede frikadeller til aftens og det er han syg med, såå smil

Jeg håber at han sover til imorgen.. for jer alles skyld, men ja herhjemme kan det os være et problem med luren og derfor prøvede vi med at han ikke fik den, men det duer ikke og efter den dag går han os frivilligt med når jeg siger han skal ind og sove

Anmeld

26. juli 2012

MorTil4<3

An&Jo skriver:

Jeg håber at han sover til imorgen.. for jer alles skyld, men ja herhjemme kan det os være et problem med luren og derfor prøvede vi med at han ikke fik den, men det duer ikke og efter den dag går han os frivilligt med når jeg siger han skal ind og sove

det er jo en god ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.