lækreste dag blev til skod dag - heeeelp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu skriver jeg dette som anonym da jeg ikke ved om personerne er herinde, nogle af jeg genkender måske dette fra min facebook så husk ikke at nævn mit navn tak

Sagen er idag skulle være vores totalt lækre gennemførte afslapning-lave-ingenting-udover-at-hygge-dag  MEN

Vi vågner og hygger og putter og handler så ind, da vi kommer hjem putter jeg min baby også starter helveds ellers. Lige da baby er faldet i søvn begynder den nye nabo at vold råbe og skrige og smadre rundt i deres hus ( vi bor i rækkehuse ) ... tænker når de stopper nok, men nej "manden" ( der vel er en knægt på 18-20 år ) er ved at gå fuldstændig amok, kæresten lukker så deres terase dør men det larmer så meget at de vækker mit barn der ligger i sin seng og sover. Jeg får min baby beroliget og lagt til at sove igen men det fortsætter derinde.. ord som Wallah, fucking luder, luk røven, skrid osv flyver ud i luften.. Deres hund står helt trygget op af hegnet til min have og jeg overvejer virkelig at tage den ind til mig...

Lidt efter bliver dørene smadret rundt og min pjevse baby vågner igen, men falder hurtigt til ro...

De fortsætter i små 50 min tid. Baby og jeg opgiver at baby skal sove så vi går ud i haven og selv ude i haven med alle naboens vinduer og døre lukket kan man høre skænderiet. ( Jeg sætter ekstra lås på vores havelåge for jeg er utryg nu og mine hunde piber og er urolige )

det stopper lidt da pigen går, imens hun er gået skriger han derinde til baby " Wallah så fat dog du skal holde din fucking kæft og sove" ( mindes det var de ord men er stadigvæk så rystet )... men 20 min efter er hun tilbage og helved bryder løs igen...

Viceværten står den modsatte vej nede ( min genbo  på modsat side af larme naboen ) og snakker - DERES PYTHON SLANGE er forsvundet!!!!!!!!!! Great som om denne dage kunne blive værre!!!!!!!!! Nåh jeg sørge for at sidde så vi kan se hvis den skulle komme indtil os....

Jeg går ud i bar røv, stærkmærker og bikini og siger nu må viceværten sige noget for det kan ikke være rigtig mine hunde og baby skal være så bange.. Min genbo kan så heldigvis også godt høre at det er gået helt amok dernede.. Viceværten siger de vil holde ekstra øje...

Der kommer lidt ro på da naboerne går hver især..

Politiet er jo fløjtende ligeglade fordi der er intet er sket men hvad pokker skal jeg gøre?

Min baby her først lagt sig til at sove for 20 min sidden!!!! dvs 1 times søvn fra 06.30 imorges pga frygt og utryghed!!!!!  Jeg er SÅ bange for slanger men er fandme mere bange for ham psyko der er blevet min nye nabo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Troldemommi

Jeg bliver så forarget over at du skal leve på den måde, vil ikke forlade denne tråd uden at sende dig en varm tanke og så må vi håbe at det kryb snart bliver fundet og spærret inde

uhh kan slet ikke forestille mig hvordan livet med en fritkrybende slange må være, især når du både har baba og hunde pas godt på dem og dig selv

Monica

Anmeld

26. juli 2012

Carina:-)

Har de selv en baby derinde?

For så synes jeg det er meget bekymrende det du skriver med at han råber af babyen.....

Anmeld

26. juli 2012

TeamRocket

Mine naboer er sådan hver dag- når de ikke lige råber skriger, slås og smadre både deres egne eller vores ting, så fester de og kommer op og slås og de truer os og råber af os. Vi bruger ikke længere vores have, og vi sørger for altid at være en hjemme så de ikke smadre vores hus som de har truet med efter vi klagede. Håber de ryger ud snart det tar så hårdt på os. Og på ungerne. Vil til enhver tid fortrække store farlige slanger! Kram til dig Lyder som en rendyket lortedag.

Anmeld

26. juli 2012

Rikkeas

Anonym skriver:

Nu skriver jeg dette som anonym da jeg ikke ved om personerne er herinde, nogle af jeg genkender måske dette fra min facebook så husk ikke at nævn mit navn tak

Sagen er idag skulle være vores totalt lækre gennemførte afslapning-lave-ingenting-udover-at-hygge-dag  MEN

Vi vågner og hygger og putter og handler så ind, da vi kommer hjem putter jeg min baby også starter helveds ellers. Lige da baby er faldet i søvn begynder den nye nabo at vold råbe og skrige og smadre rundt i deres hus ( vi bor i rækkehuse ) ... tænker når de stopper nok, men nej "manden" ( der vel er en knægt på 18-20 år ) er ved at gå fuldstændig amok, kæresten lukker så deres terase dør men det larmer så meget at de vækker mit barn der ligger i sin seng og sover. Jeg får min baby beroliget og lagt til at sove igen men det fortsætter derinde.. ord som Wallah, fucking luder, luk røven, skrid osv flyver ud i luften.. Deres hund står helt trygget op af hegnet til min have og jeg overvejer virkelig at tage den ind til mig...

Lidt efter bliver dørene smadret rundt og min pjevse baby vågner igen, men falder hurtigt til ro...

De fortsætter i små 50 min tid. Baby og jeg opgiver at baby skal sove så vi går ud i haven og selv ude i haven med alle naboens vinduer og døre lukket kan man høre skænderiet. ( Jeg sætter ekstra lås på vores havelåge for jeg er utryg nu og mine hunde piber og er urolige )

det stopper lidt da pigen går, imens hun er gået skriger han derinde til baby " Wallah så fat dog du skal holde din fucking kæft og sove" ( mindes det var de ord men er stadigvæk så rystet )... men 20 min efter er hun tilbage og helved bryder løs igen...

Viceværten står den modsatte vej nede ( min genbo  på modsat side af larme naboen ) og snakker - DERES PYTHON SLANGE er forsvundet!!!!!!!!!! Great som om denne dage kunne blive værre!!!!!!!!! Nåh jeg sørge for at sidde så vi kan se hvis den skulle komme indtil os....

Jeg går ud i bar røv, stærkmærker og bikini og siger nu må viceværten sige noget for det kan ikke være rigtig mine hunde og baby skal være så bange.. Min genbo kan så heldigvis også godt høre at det er gået helt amok dernede.. Viceværten siger de vil holde ekstra øje...

Der kommer lidt ro på da naboerne går hver især..

Politiet er jo fløjtende ligeglade fordi der er intet er sket men hvad pokker skal jeg gøre?

Min baby her først lagt sig til at sove for 20 min sidden!!!! dvs 1 times søvn fra 06.30 imorges pga frygt og utryghed!!!!!  Jeg er SÅ bange for slanger men er fandme mere bange for ham psyko der er blevet min nye nabo

Min tanke er også, om de selv har barn derinde, eller om det er dit barn han mener skal sove?

men øv, at en hygge-dag blev spoleret på den ubehalige måde.

Og jeg håber, at de finder den slange. Og stakkels dit barn, at der har været frygt og utryghed hele dagen Hvor bor I henne af i verdenen?

Du er altid velkommen til at skrive en PB til mig, hvis du føler for det..

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

giver lige et fælles svar:

det er DERES baby der råbes af - var det min havde jeg lavet et opkald også var han blevet gennem prylet ham!! for INGEN skal råbe af mit barn overhoved jeg er iskold!

De kom så tilbage 17.30 og der startede ballade igen og mit barn vågnede med det samme så nu tør min baby ikke være nede i soveværelset...

Da bestemt jeg mig for nu skulle det satans politi sku have et opkald. Men netop som jeg bestemmer mig ser jeg de står i hans have - dvs en anden nabo havde allerede ringet. Men jeg ringer alligevel ind til stationen og giver min forklaring da jeg jo har fulgt det sidden i morges... Damen på stationen spurgte om politiet måtte gå indtil mig men jeg siger nej for jeg bor alene med mit barn og det tør jeg ikke hvilket hun godt kunne forstå men tilbød de måtte ringe eller jeg kunne tage til dem hvis det var..

Da politiet så går ser jeg de to betjente forfra: de er SÅ MUMS!!!!

Så update:

pt er der fred og ro, jeg har et direkte nr at ringe på til politiet, jeg så to yderst lækre betjente, hr. slange er stadigvæk fri ( tror jeg tør ikke at spørge ), min baby sover nu, meget uroligt men baby sover ...

tak for jeres svar og for  I læste mine lange indlæg :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.