Nu skriver jeg dette som anonym da jeg ikke ved om personerne er herinde, nogle af jeg genkender måske dette fra min facebook så husk ikke at nævn mit navn tak 
Sagen er idag skulle være vores totalt lækre gennemførte afslapning-lave-ingenting-udover-at-hygge-dag MEN
Vi vågner og hygger og putter og handler så ind, da vi kommer hjem putter jeg min baby også starter helveds ellers. Lige da baby er faldet i søvn begynder den nye nabo at vold råbe og skrige og smadre rundt i deres hus ( vi bor i rækkehuse ) ... tænker når de stopper nok, men nej "manden" ( der vel er en knægt på 18-20 år ) er ved at gå fuldstændig amok, kæresten lukker så deres terase dør men det larmer så meget at de vækker mit barn der ligger i sin seng og sover. Jeg får min baby beroliget og lagt til at sove igen men det fortsætter derinde.. ord som Wallah, fucking luder, luk røven, skrid osv flyver ud i luften.. Deres hund står helt trygget op af hegnet til min have og jeg overvejer virkelig at tage den ind til mig...
Lidt efter bliver dørene smadret rundt og min pjevse baby vågner igen, men falder hurtigt til ro...
De fortsætter i små 50 min tid. Baby og jeg opgiver at baby skal sove så vi går ud i haven og selv ude i haven med alle naboens vinduer og døre lukket kan man høre skænderiet. ( Jeg sætter ekstra lås på vores havelåge for jeg er utryg nu og mine hunde piber og er urolige )
det stopper lidt da pigen går, imens hun er gået skriger han derinde til baby " Wallah så fat dog du skal holde din fucking kæft og sove" ( mindes det var de ord men er stadigvæk så rystet )... men 20 min efter er hun tilbage og helved bryder løs igen...
Viceværten står den modsatte vej nede ( min genbo på modsat side af larme naboen ) og snakker - DERES PYTHON SLANGE er forsvundet!!!!!!!!!! Great som om denne dage kunne blive værre!!!!!!!!! Nåh jeg sørge for at sidde så vi kan se hvis den skulle komme indtil os....
Jeg går ud i bar røv, stærkmærker og bikini og siger nu må viceværten sige noget for det kan ikke være rigtig mine hunde og baby skal være så bange.. Min genbo kan så heldigvis også godt høre at det er gået helt amok dernede.. Viceværten siger de vil holde ekstra øje...
Der kommer lidt ro på da naboerne går hver især..
Politiet er jo fløjtende ligeglade fordi der er intet er sket men hvad pokker skal jeg gøre?
Min baby her først lagt sig til at sove for 20 min sidden!!!! dvs 1 times søvn fra 06.30 imorges pga frygt og utryghed!!!!! 

Jeg er SÅ bange for slanger men er fandme mere bange for ham psyko der er blevet min nye nabo