Glemt 4 x p-piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.317 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Anonym trådstarter

Har glemt at tage 3 x p-piller + dagens pille (har taget dem i dag - alle 4) og er nu begyndt at bløde..

Hvorfor bløder jeg??

Der plejer lige at gå 1-2 dage fra min p-pille pause begynder, til jeg begynder at bløde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

mpr

Anonym skriver:

Har glemt at tage 3 x p-piller + dagens pille (har taget dem i dag - alle 4) og er nu begyndt at bløde..

Hvorfor bløder jeg??

Der plejer lige at gå 1-2 dage fra min p-pille pause begynder, til jeg begynder at bløde..

Fordi din krop tror du holder en pille pause nu når du har glemt 3 piller..

Og tror ikke man må tage 4 på en gang oO

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

jeg ved ikk hvorfor du begynder at bløde som sådan men jeg kan forestille mig at det er fordi du har taget alle 4 i dag. du må kun tage 1 pille om dagen så hvis du har glemt 3 x piller så skal du fortsætte 3 dage ekstra på dem så du egentligt bliver færdig 3 dage senere end du plejer. ALDRIG tage flere piller på en gang.!

håber du ved hva jeg mener med at fortsætte 3 dage over altså hvis du plejer at stoppe en onsdag så skulle du her først stopper en lørdag

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvorfor bløder jeg??

Du skriver jo selv at der 1-2 dage fra pause til mens start og du har glemt 4 piller, ikk? Din krop tror selvfølgelig at du holder pase nu 

Men det hjælper altså ikke at tage de 4 piller på én gang, du kan ikke få de 3 dage tilbage hvor du glemte dem hehe  Så ville nok faktisk syntes at du skulle holde den pause, og så er det jo bare ærgeligt med de piller - men det er så for sent nu, så du får nok en rodet cyklus denne måned 

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hvorfor bløder jeg??

Du skriver jo selv at der 1-2 dage fra pause til mens start og du har glemt 4 piller, ikk? Din krop tror selvfølgelig at du holder pase nu 

Men det hjælper altså ikke at tage de 4 piller på én gang, du kan ikke få de 3 dage tilbage hvor du glemte dem hehe  Så ville nok faktisk syntes at du skulle holde den pause, og så er det jo bare ærgeligt med de piller - men det er så for sent nu, så du får nok en rodet cyklus denne måned 

Anmeld

26. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja, for har taget de 4 piller nu  Skulle først have pause imorgen nemlig..

Anmeld

26. juli 2012

Kay

din krop tror jo du er på p pause når du har glemt så mange i træk...

og man må altså ik tage så mange på en gang det står der også i vejledninden! jeg ville ringe til lægen hvis jeg var dig for lige at høre... du har lige taget en 3x overdosis....

Anmeld

26. juli 2012

B&J

helt enkelt som de andre skriver din krop tror den har pause efter så mange stop uden p-piller husk at spise dem hvergang du børster tænder så husker man dem hverdag

Anmeld

26. juli 2012

mor2011_

ja fordi din krop tro at du har hold pause og hvis du glemmer p piller ofte så kun du måske overveje p sprøjte eller andet

Anmeld

26. juli 2012

Savannah

Hvis man glemmer så mange piller og man så bløder, så holder man naturligvis 7 dages pause.
4 piller på en dag er 3x overdosis. Ring til din læge og snak evt. om andre præventionsmuligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.