Hikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

babypudder

ja nu har jeg tænkt meget over det siden jeg blev gravid med vores 1 barn ( for 6 år siden) og også undret mig over det ved nr 2 og også ved denne graviditet.

men er der andre end mig der ikk får hikke mens de er gravide?

jeg har/havde aldrig hikke i mine graviditeter og tænker om det bare er noget vi gravide slipper for eller om der er en længere forklaring på det eller om det kun er nogle der ikk får det.

er da bestemt glad for ikk at have det tror det kunne være mega besværligt at hikke med kæmpe mave på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

du siger noget... jeg er normalt ret voldsom hikker... altså mine hik er meget voldsomme... men har da slet ik hikket i graviditeten  egentlig ret underligt...

Anmeld

26. juli 2012

Mutti2B

Jeg har haft hikke

Anmeld

26. juli 2012

CaWi

Nu du siger det.... Sådan havde jeg det også... Og de sidste fire mdr havde jeg heller ikke hovedpine, som jeg ellers også har tit.
Og nu efter baby er ude... Ja så er hikken og hovedpinen kommet igen

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

Kay skriver:

du siger noget... jeg er normalt ret voldsom hikker... altså mine hik er meget voldsomme... men har da slet ik hikket i graviditeten  egentlig ret underligt...

ja syntes også det er underligt at man ikk hikker men jeg brokker mig skam ikk (hader at hikke)

men tænkte om der måske var nogle der vidste hvorfor man ikk hikker eller nogle som måske hikker mens de er gravide så det viser sig at være forskelligt

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

Mutti2B skriver:

Jeg har haft hikke

den nåede du at komme med inden jeg fik skrevet mit færdigt  

jamen så er det jo forskelligt om man hikker eller ej jeg har bare ikk gjordt det i mine 3 graviditeter.

Anmeld

26. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

ja syntes også det er underligt at man ikk hikker men jeg brokker mig skam ikk (hader at hikke)

men tænkte om der måske var nogle der vidste hvorfor man ikk hikker eller nogle som måske hikker mens de er gravide så det viser sig at være forskelligt

ja jeg savner det da heller ik... men undre mig...

Anmeld

26. juli 2012

Clisolka

Nu i skriver om det, så havde jeg heller ikke meget hikke i min graviditet - men jeg havde det et par gange en dag, hvor Isabella tog hævn om aftenen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.