Bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.408 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2009

MaleneG

Godaften i skønne baby bruger

Er lidt nysgerrige om at vide hvor mange skåle i bh i gik op da i blev gravide, og hvor forblev i, i den størrelse bagefter?

Jeg bruger selv en H skål på nuværende tidspunkt, og er ganske bekymret for hvor store de egentlig kan nå at blive, så kunne være rart med et stand punkt, for hvor meget jeres bryster voksede

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

starsofheaven

MaleneG skriver:

Godaften i skønne baby bruger

Er lidt nysgerrige om at vide hvor mange skåle i bh da i blev gravide, og hvor forblev i, i den størrelse bagefter?

Jeg bruger selv en H skål på nuværende tidspunkt, og er ganske bekymret for hvor store de egentlig kan nå at blive, så kunne være rart med et stand punkt, for hvor meget jeres bryster voksede

Knus

Før jeg blev gravid brugte jeg en 75E og nu bruger jeg 75G...

Anmeld

9. maj 2009

MorTilSnartFire <3

Jeg brugte og stadig bruger en 70G, men mine bryster er allerede blevet større og jeg er kun 4 uger henne ca. lige i øjeblikket går jeg i sports bh, jeg kan simpelthen ikke være i mine bher længere. Jeg er også bekymret for hvor store mine bliver. Men min søster fik mindre efter hun havde født. hun gik fra en 75E til en 70C.. Tror det er forskelligt fra person til person

Tror også det kommer an på hvor meget man tager på efterfølgende og/eller om man taber sig eller har samme vægt som før man blev gravid..

Anmeld

9. maj 2009

AstridM

Jeg var en 75A da jeg startede og endte i en 85C.,. mega forskel og nu efter 2 børn med 17 mdr i mellem er jeg 85B.. og har ikke ammet i 6 mdr..

Anmeld

9. maj 2009

Nanna1985

Mine voksede fra 75C til en 85F med den første.. Kom ned og brugte 85E..

Her anden gang bruger jeg 85F, så en støørelse større.. Håber de vender tilbage til en 85E, det er meget passende til mig

Anmeld

9. maj 2009

fiskeroletuegbe

Hvor kan jeg godt forstå dit spørgsmål, da jeg selv har en stor barm, for det er ikke rart at brysterne bliver for store. Jeg er i uge 14+6 og jeg er gået en størrelse op indtil nu, men håber ikke de bliver større.. man kan da altid håbe.

Anmeld

9. maj 2009

qp

Sikke store jader i alle sammen har G, H osv... Sig mig har i alle sammen fået lavet kunstige bryster? ... hehe... (skrevet lidt med et glimt i øjet)

Knus M

Anmeld

9. maj 2009

MaleneG

Marcus' Mor skriver:

Sikke store jader i alle sammen har G, H osv... Sig mig har i alle sammen fået lavet kunstige bryster? ... hehe... (skrevet lidt med et glimt i øjet)

Knus M

hehe gid det var noget man selv havde valgt

Anmeld

9. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg gik en enkelt skålstørrelse op begge gange jeg var gravid.
Startede ud med en D, gik en størrelse op under graviditeten og endte på en C-skål efter endt amning.
Anden gang jeg var gravid gik jeg så fra min C-skål op til D, men efter endt amning måtte jeg desværre nøjes med en B-skål.
Er temmelig bekymret for hvordan mine bryster kommer til at se ud hvis jeg vælger at få flere børn...

Anmeld

9. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg bruger normalt D sådan cirkus

Mens jeg var gravid gik jeg et par størrelser op, men da jeg ikke går med bh ved jeg ca ikke helt hvor meget. Men jeg havde nok lige nogen dolly parton nogen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.