Home alone:-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

MyLove E

Har lige sendt far og søn ud på den store spejderlejre i holstebro.
Så nu er mor alene hjemme.

Der er 1000 ting som jeg burde lave. Men gider ikke vil bare ligge og slappe af. og ha lidt ondt af mig selv fordi jeg ikke måtte komme med dem i dag..

Min mand var meget aktiv spejder da han boede i København. Så han skal ud og være i sin gamle gruppe idag. Men ingen adgang til mig men søn skulle da med. Jeg har ikke forstået det endnu.
Men pyt de har far / søn dag. Og skal nok hygge sig godt.
Jeg er bare lidt af en pylder mor (og jeg HADER det). Syntes bare der er så mange mennesker. og er bange for han bliver væk. Men har givet ham et armbånd på med navn og tlfnr:-)

Er det bare mig der er pjattet eller ville sende jeres mand og søn afsted.

Knus

p.s ved jo faktisk godt det bare er mig der er pjattet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Kay

hihi pyller høne mor

ved ik om man vender sig til det... med tiden...

men hvor er det da dejligt at far tager søn med ud og oplever noget

Anmeld

26. juli 2012

bobbles

Tauf skriver:

Har lige sendt far og søn ud på den store spejderlejre i holstebro.
Så nu er mor alene hjemme.

Der er 1000 ting som jeg burde lave. Men gider ikke vil bare ligge og slappe af. og ha lidt ondt af mig selv fordi jeg ikke måtte komme med dem i dag..

Min mand var meget aktiv spejder da han boede i København. Så han skal ud og være i sin gamle gruppe idag. Men ingen adgang til mig men søn skulle da med. Jeg har ikke forstået det endnu.
Men pyt de har far / søn dag. Og skal nok hygge sig godt.
Jeg er bare lidt af en pylder mor (og jeg HADER det). Syntes bare der er så mange mennesker. og er bange for han bliver væk. Men har givet ham et armbånd på med navn og tlfnr:-)

Er det bare mig der er pjattet eller ville sende jeres mand og søn afsted.

Knus

p.s ved jo faktisk godt det bare er mig der er pjattet

jeg ville da godt kunne sende min kæreste afsted men en eller begge af vores piger, for han kan da klare opgaven ligeså godt som mig

Anmeld

26. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Haha! Den dag Ida skal afsted på ture osv. får hun satme også armbånd med navn og telefonnummer på!!!!

Anmeld

26. juli 2012

Matrem

Ej hvor godt for dem!

og vil så lige tilføje at en spejderlejr er nok ikke det værste sted at blive væk i Hvis uheldet skulle være ude er jeg helt sikker på han kommer hurtigt til far igen

Og jeg ville til enhver tid sende min mand afsted med sønnen, ingen tvivl!

Slap af! de kommer til at hygge sig gevaldigt!

Anmeld

26. juli 2012

MyLove E

Kay skriver:

hihi pyller høne mor

ved ik om man vender sig til det... med tiden...

men hvor er det da dejligt at far tager søn med ud og oplever noget

Ja det er dejligt:-):-) Og jeg er en pyller høne mor:-):-)
Ved jo godt at han nok skal passe godt på ham:-)

Anmeld

26. juli 2012

MyLove E

Frøken Christiansen skriver:

jeg ville da godt kunne sende min kæreste afsted men en eller begge af vores piger, for han kan da klare opgaven ligeså godt som mig

Ja jeg ved jo godt at han klare det helt fint og endda nok også bedre end mig:-):-)

Anmeld

26. juli 2012

MyLove E

Matren skriver:

Ej hvor godt for dem!

og vil så lige tilføje at en spejderlejr er nok ikke det værste sted at blive væk i Hvis uheldet skulle være ude er jeg helt sikker på han kommer hurtigt til far igen

Og jeg ville til enhver tid sende min mand afsted med sønnen, ingen tvivl!

Slap af! de kommer til at hygge sig gevaldigt!

Okay så slapper jeg helt af.. Ved de hygger sig. Og der er mange der vil passe på ham og lege med ham:-)

og ved jo faktisk også godt at det er rigtig god til dem at komme afsted selv:-)

Anmeld

26. juli 2012

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Haha! Den dag Ida skal afsted på ture osv. får hun satme også armbånd med navn og telefonnummer på!!!!

Hehe:-) Jeg tog en del da vi var i Astrid lindgrens verden.. :-):-) De er smarte:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.