En tanke om emetofobia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Anonym trådstarter

Kan den kureres ved at kroppen vender sig til at kaste op?

Jeg drak for meget kaffe her til aften og et sidder i halsen på mig og har givet mig kvalme. Det føles som om min hals snørre sig sammen og min mund bliver tør. Jeg er træt af at have det sådan her hver dag og tit ønsker jeg at jeg bare kan få det overstået.

Jeg sidder og tænker at den eneste kur er at tilvende min krop opkastning. Men..Det er jo bulimi. Hvad er bedst at leve med?

Emetofobia eller bulimi..?

Jeg hader at have det sådan.  Jeg håber nogen vil svare il øbet af dagen.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Michael healer

Anonym skriver:

Jeg drak for meget kaffe her til aften og et sidder i halsen på mig og har givet mig kvalme. Det føles som om min hals snørre sig sammen og min mund bliver tør. Jeg er træt af at have det sådan her hver dag og tit ønsker jeg at jeg bare kan få det overstået.

Jeg sidder og tænker at den eneste kur er at tilvende min krop opkastning. Men..Det er jo bulimi. Hvad er bedst at leve med?

knus

Nu kender jeg ikke så meget til denne lidelse, men den må jo have en årsag, altså er der ikke en grund tror du, til du har det som du har det ?

Kan ikke se at kaste op skulle være en god løsning, men hvis du for det meget bedre efter det, ja så det bedre end det andet, nu det kun drejede sig om kaffe, så vil jeg mene du skal kaste det op og få det bedre, men hvis det er et måltid så vil jeg mene du ikke skal provokere et opkast frem da du jo har brug for mad.

Anmeld

26. juli 2012

Michael healer

Anonym skriver:

knus

p.s. muligvis kan der være hjælp at hente f.eks. her

http://www.mentaline.com/da/articles/emetofobi.asp x

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

bulimi er jo farligt for kroppen. Så det kan da ikke være løsningen.

Men ellers kender jeg intet til det, så håber du finder på en anden løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.