Fantastisk! Om livet fra en ægecelle til et menneske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Omsorgsgiver

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Nettemor

Sikke dog en fantastisk film! Lærerig og spændende. Ikke noget at sige til at det kan være svært at blive gravid..

Meeen man bliver da helt skruk af de lækre bebser de viser til sidst

Anmeld

26. juli 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nettemor skriver:

Sikke dog en fantastisk film! Lærerig og spændende. Ikke noget at sige til at det kan være svært at blive gravid..

Meeen man bliver da helt skruk af de lækre bebser de viser til sidst

Nej, det er ikke noget at sige til at det kan være svært at blive gravid.

Ret fasinerende og imponerende hvordan kroppen fungerer og at en lille bitte celle bliver til et menneske!

He he...nej de var nu også godt nok søde

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

Omsorgsgiver skriver:

Nej, det er ikke noget at sige til at det kan være svært at blive gravid.

Ret fasinerende og imponerende hvordan kroppen fungerer og at en lille bitte celle bliver til et menneske!

He he...nej de var nu også godt nok søde

Ja det er faktisk imponerende. Men det tænker jeg på hver gang jeg tænker på hvad jeg fik ud af den mave.

Og så er der jo ikke noget at sige til det er mega frustrende når det bare ikke vil lykkes

Ja især den lille neger (er det et af de forbudte ord) bebs kommer ud med den kæmpe lækre hårpragt!

Anmeld

26. juli 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Nettemor skriver:

Ja det er faktisk imponerende. Men det tænker jeg på hver gang jeg tænker på hvad jeg fik ud af den mave.

Og så er der jo ikke noget at sige til det er mega frustrende når det bare ikke vil lykkes

Ja især den lille neger (er det et af de forbudte ord) bebs kommer ud med den kæmpe lækre hårpragt!

Ja det gør jeg også når jeg kigger på min datter  Det er utroligt  

Uh ja  Han eller hun (kan ikke huske om det var en dreng eller pige) havde godt nok meget hår  Og så var trillingerne da bare for skønne

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

Omsorgsgiver skriver:

Ja det gør jeg også når jeg kigger på min datter  Det er utroligt  

Uh ja  Han eller hun (kan ikke huske om det var en dreng eller pige) havde godt nok meget hår  Og så var trillingerne da bare for skønne

Ja især da man så det da de var blevet lidt ældre.. Og mere baby agtige

Anmeld

26. juli 2012

Muhmi

Har ikke lige set den, men skriver lige en kommentar så jeg kan finde den i morgen og se den

Anmeld

26. juli 2012

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Muhmi skriver:

Har ikke lige set den, men skriver lige en kommentar så jeg kan finde den i morgen og se den

Ok. Bare iorden

Anmeld

26. juli 2012

piap

Omsorgsgiver skriver:

http://www.dr.dk/TV/se/kroppens-mysterier/kroppens-mysterier-1-8#!/

kan godt huske at det blev vist søndag aften på dr 1 engang for langtid siden... der tænkte man jo ikke så meget over det synes den er så fasinerende.. men ikke noget at sige til det er svært at blive gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.