spørgsmål omkr. nan - hurtigt svar søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har forlagt skeen til nan pulver - nu er jeg igang med at lave en flaske og aner ikke hvormeget der skal i.

Er der nogen der ved hvormange gram sådan en ske svarer til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
mor:) skriver:

Jeg har forlagt skeen til nan pulver - nu er jeg igang med at lave en flaske og aner ikke hvormeget der skal i.

Er der nogen der ved hvormange gram sådan en ske svarer til?

Hvor mange skeer skal du bruge for så ka jeg lige prøve at veje/ måle hvor meget du ca skal komme i

Anmeld

25. juli 2012

MarleneOlsen skriver:

Hvor mange skeer skal du bruge for så ka jeg lige prøve at veje/ måle hvor meget du ca skal komme i

6 skeer. og tusind tak.

Hmm...kan da kende dit profilbillede.

Jeg skylder dig vidst et lille brev omkring madplan

Sorry jeg var på miniferie på Bornholm og havde helt glemt det. Skal til at lave en sund madplan imorgen, så kan jeg lige sende den til dig også

Anmeld

25. juli 2012

6 skeer. og tusind tak.

Hmm...kan da kende dit profilbillede.

Jeg skylder dig vidst et lille brev omkring madplan

Sorry jeg var på miniferie på Bornholm og havde helt glemt det. Skal til at lave en sund madplan imorgen, så kan jeg lige sende den til dig også

Hva du bruger avent flasker skal der ca 60 ml i altså pulver op til der min køkkenvægt ku desværre ikk veje pulveret

Hov ! Ja det gør du da ogs ;D hehe ..

Håber su havde en god tur

Anmeld

25. juli 2012

MarleneOlsen skriver:

Hva du bruger avent flasker skal der ca 60 ml i altså pulver op til der min køkkenvægt ku desværre ikk veje pulveret

Hov ! Ja det gør du da ogs ;D hehe ..

Håber su havde en god tur

Tak, det havde jeg

Og tusind tak for det hurtige svar. Jep, bruger avent. 60ml - det lyder af meget. hehe

Anmeld

25. juli 2012

Tak, det havde jeg

Og tusind tak for det hurtige svar. Jep, bruger avent. 60ml - det lyder af meget. hehe

Kr men jeg glemte vidst en vigtig detaijle ;D jeg brugte den lille avent flaske nok derfor det lyder af meget ;D Velbekommen.. Kan være du kan svare mig allomim den grønne syrnet , skal den skumme helt vildt ? Der er næsten mere skum end mælk.

Anmeld

25. juli 2012

MarleneOlsen skriver:

Kr men jeg glemte vidst en vigtig detaijle ;D jeg brugte den lille avent flaske nok derfor det lyder af meget ;D Velbekommen.. Kan være du kan svare mig allomim den grønne syrnet , skal den skumme helt vildt ? Der er næsten mere skum end mælk.

Beklager stave fejl skriver fra iPhone

Anmeld

25. juli 2012

MarleneOlsen skriver:

er der forskel i mængden på den lille og store flaske. Ejer ikke den lille flaske.

Hmm...vi har aldrig brugt ander end nan, så det kan jeg ikke engang

Anmeld

26. juli 2012

er der forskel i mængden på den lille og store flaske. Ejer ikke den lille flaske.

Hmm...vi har aldrig brugt ander end nan, så det kan jeg ikke engang

Jeg har puttet 6 skeer i en lille , hvilket svare ca 60 ml .. Men så kan jeg desværre ikk hjælpe dig da jeg har alle de store flasker i køleskabet med vand i . Til når hun vågner inorgen tidlig men har du ikk æsken ? Der står hvor meget mælk der kommer til at være når du har blandet det ? På min æske nan 1 strå der 180 vand plus 6 skeer giver ca 200 ml ? Håber det hjalp. Min baby er nemlig kun 2 måneder så er kun oppe på 5 skeer . Men det virker ogs af meget ..

Men smutter i seng inden hun vågner her kl seks og skyd DIg at købe en pakke mere så du har skeen

Kan du sove godt

Anmeld

26. juli 2012

Skouboe

1 ske er 4,5 gram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.