baby bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

min datter er 5,5 mdr hun har sovet i sin egen seng på mit værelse mens jeg boede hos min far, vi er så flyttet for en måned siden og hun har nu sit eget værelse som hun sover i.

jeg bilder mig selv ind at hun er bange når hun vågner om natten og græder videre mens jeg går med hende i armene og jeg tager hende tit med ind i min seng, men hun skal jo lære at sove selv.

jeg er selv bange når det er mørkt og jeg ved ikke om det er derfor jeg tænker sådan,
kan babyer godt være bange i den alder?
jeg får dårlig samvittighed når jeg lægger hende til at sove i hendes egen seng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Michael healer

Anonym skriver:

min datter er 5,5 mdr hun har sovet i sin egen seng på mit værelse mens jeg boede hos min far, vi er så flyttet for en måned siden og hun har nu sit eget værelse som hun sover i.

jeg bilder mig selv ind at hun er bange når hun vågner om natten og græder videre mens jeg går med hende i armene og jeg tager hende tit med ind i min seng, men hun skal jo lære at sove selv.

jeg er selv bange når det er mørkt og jeg ved ikke om det er derfor jeg tænker sådan,
kan babyer godt være bange i den alder?
jeg får dårlig samvittighed når jeg lægger hende til at sove i hendes egen seng igen

Jeg personligt syntes det er for tidligt at putte børn over i deres eget værelse i den alder, jeg mener de har brug for tryghed fra en voksen om natten, men jeg ved ikke hvad de prof anbefalinger siger,, og kan da godt ske jeg for på punklen over denne holdning

Kan baby ikke sove inde hos dig i en periode, så kan du jo også se om det gør en forskel ?

Anmeld

26. juli 2012

anynom

Michael healer skriver:

Jeg personligt syntes det er for tidligt at putte børn over i deres eget værelse i den alder, jeg mener de har brug for tryghed fra en voksen om natten, men jeg ved ikke hvad de prof anbefalinger siger,, og kan da godt ske jeg for på punklen over denne holdning

Kan baby ikke sove inde hos dig i en periode, så kan du jo også se om det gør en forskel ?

Anmeld

26. juli 2012

betina23

hey tror du måske ik det bliver for meget for hende tænker på når du lige er flyttet og så skal hun venne sig til det og et nyt værelse det jo 2 ting pp en gang jeg ville ta hende ind til dig la hende li venne sig til ddt nye og så kan du ta den derfra 

Anmeld

26. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror ikke din datter er bange. Jeg tror derimod at det er en kæmpe omvæltning at I er flyttet et nyt sted hen og hun pludselig skal sove i et nyt rum helt alene. Jeg vil mene at det måske er noget tryghed hun søger - for hun kender jo ikke de nye omgivelser, "kender" ikke rummet og så har hun pludselig heller ikke dig mere derinde.

Jeg ville tage hendes seng ind i dit værelse igen og lade hende vænne sig til at I er flyttet og så om 1 mdrs tid prøve eget værelse igen.

Udover det, så vil jeg sige... Har du aldrig oplevet at du sover dårligt et nyt sted? For sådan har jeg det - så jeg forstår udmærket din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.