Up All Night serie på TV3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Pinkrose

Nogle der ved hvorfor den ikke er på i aften den startede sidste onsdag
Og i tvbladet og tvguide skriver det skulle være der nu :/ så hvorfor er der noget andet? Har de droppet den allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Frøken J.

Denisep skriver:

Og i tvbladet og tvguide skriver det skulle være der nu :/ så hvorfor er der noget andet? Har de droppet den allerede?

Det ved jeg ikke, men jeg kan fortælle dig den er enormt dårlig og ikke lever op til den morsomme trailer! Jeg troede den handlede om det her barn der ikke ville sove, og hvor hårdt det var som nye forældre, men SLET ikke!!

Anmeld

25. juli 2012

Pinkrose

Frøken J. skriver:

Det ved jeg ikke, men jeg kan fortælle dig den er enormt dårlig og ikke lever op til den morsomme trailer! Jeg troede den handlede om det her barn der ikke ville sove, og hvor hårdt det var som nye forældre, men SLET ikke!!

Når jeg syntes ellers den var rigtig god , sådan ikk noget man blev næs til at følge så meget med i :p

Anmeld

25. juli 2012

Nadia&Daniel

Mener en anden bruger skrev den startede sidste onsdag, og at den var god.. Har ikke selv set den..

Anmeld

25. juli 2012

Pinkrose

Nadia&Daniel skriver:

Mener en anden bruger skrev den startede sidste onsdag, og at den var god.. Har ikke selv set den..

Jeps gjorde det os men der sku så komme to afsnit idag kl 21.00 men de viser noget andet?

Anmeld

25. juli 2012

Nadia&Daniel

Denisep skriver:

Jeps gjorde det os men der sku så komme to afsnit idag kl 21.00 men de viser noget andet?

Årk okay

Anmeld

25. juli 2012

2babygirls

Denisep skriver:

Jeg snyder og ser den på nettet og er nået til afsnit 12, og synes den er mega grineren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.