Mulighed for at ændrer sin tid? (NF)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

M&N

Hej piger.. Som de fleste af jer ved så var jeg til en vellykket terminsscanning idag og er sat til d. 26 feb.

Jeg er 9+1 idag og derfor valgte jeg at bestille tid til NF. De eneste tider de havde var 21.8 og 24.8, hvor jeg vil være 13+0 eller 13+3?

Er det ikke lidt sent når jeg havde en MA sidste graviditet som blev opdaget til NF 12+?

Vil gerne have det overstået, glæder mig utrolig meget men er også nervøs for sidste NF har jo sat sine spor..

Skal ringe til min læge imorgen og aftale med journal osv, kan jeg få hende til at lave om på tiden eller må jeg bare leve med NF i 13 uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

AndreasMor84

BabyWish2012 <3 skriver:

Hej piger.. Som de fleste af jer ved så var jeg til en vellykket terminsscanning idag og er sat til d. 26 feb.

Jeg er 9+1 idag og derfor valgte jeg at bestille tid til NF. De eneste tider de havde var 21.8 og 24.8, hvor jeg vil være 13+0 eller 13+3?

Er det ikke lidt sent når jeg havde en MA sidste graviditet som blev opdaget til NF 12+?

Vil gerne have det overstået, glæder mig utrolig meget men er også nervøs for sidste NF har jo sat sine spor..

Skal ringe til min læge imorgen og aftale med journal osv, kan jeg få hende til at lave om på tiden eller må jeg bare leve med NF i 13 uge?

Altså jeg ville da klart ringe til sygehuset igen i morgen og forklare dem situationen. Så kan det være de kan klemme dig ind

Anmeld

25. juli 2012

M&N

AndreasMor84 skriver:

Altså jeg ville da klart ringe til sygehuset igen i morgen og forklare dem situationen. Så kan det være de kan klemme dig ind

Hm, hvordan skal jeg forklare det?  

Synes nemlig 13+0 er lang tid til!

Tænnkte mere i stil med 11+ eller lign.

Jeg bestilte over nettet kan det være derfor? Synes bare der var mere at vælge imellem på Roskilde, men det her er også Hvidovre... De er nok mere booked.. 

Anmeld

25. juli 2012

AndreasMor84

BabyWish2012 <3 skriver:

Hm, hvordan skal jeg forklare det?  

Synes nemlig 13+0 er lang tid til!

Tænnkte mere i stil med 11+ eller lign.

Jeg bestilte over nettet kan det være derfor? Synes bare der var mere at vælge imellem på Roskilde, men det her er også Hvidovre... De er nok mere booked.. 

Der er altid færre tider når man bestiller på nettet - sådan er det også hvis man skal bestille tid ved lægen osv. (min erfaring)

Ring dog og hør ad - du kan kun få et nej!

Anmeld

25. juli 2012

Clisolka

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvis du selv har bestilt den over nettet, så må du ringe til sygehuset - det har egen læge ikke noget at gøre med 

Der sker jo ikke noget ved at ringe og spørge ad, om du kan få tiden ændret, fordi du er længere henne end forventet da du bestilte tiden 

Anmeld

25. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes du skal ringe til sygehuset imorgen og sige det som det er. Forklar dem baggrunden for hvorfor du godt vil komme til lidt før uge 13.

Jeg lavede min nf tid under min første graviditet om, fordi den faldt sammen med jordmor tiden og hun ikke kunne lave om, da hun skulle på ferie.

Anmeld

26. juli 2012

M&N

Babymor2010 skriver:

Hvis du selv har bestilt den over nettet, så må du ringe til sygehuset - det har egen læge ikke noget at gøre med 

Der sker jo ikke noget ved at ringe og spørge ad, om du kan få tiden ændret, fordi du er længere henne end forventet da du bestilte tiden 

Jeg fik en sød dame i tlf som godt kunne forstå mig så fik en tid d 17 august kl 10 hvor jeg vil være 12+3. Er glad for jeg fik ringet.. Nu glæder jeg mig bare til at se vores vingummi 

Anmeld

26. juli 2012

Kay

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg fik en sød dame i tlf som godt kunne forstå mig så fik en tid d 17 august kl 10 hvor jeg vil være 12+3. Er glad for jeg fik ringet.. Nu glæder jeg mig bare til at se vores vingummi 

godt du ringede jeg var nemlig ved at skrive at du skulle ringe til dem... da jeg skulle til nf havde de nemlig ik flere tider på deres internet bestilling der passede til hvor langt jeg var... fordi jeg blev rykket og det vr lige ved jule tid så info brevet kom sent osv.

så jeg ringede ind og de har flere tider til rådighed der inde end dem man kan se på nettet

Anmeld

26. juli 2012

Clisolka

BabyWish2012 <3 skriver:

Ej hvor godt! Ja, jeg kan i hvert fald godt forstå at du glæder dig 

Anmeld

26. juli 2012

KarinaA

BabyWish2012 <3 skriver:

jeg skal også først skannes i 13+0

det blev jeg også sidste gang, og det er jeg faktisk meget glad for at jeg ventede med.. 

der er en grund til at de helst vil have os der. i uge 12 altså 11+? er man jo stadig i en "stor" risiko zone, så hvis man bliver skannet i uge 14 altså 13+ så er man ude af den største risiko for SA .. 

desuden er der lidt mere at se når man venter den der uge mere  

men ellers så ring og snak med dim om det imorgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.