At fortælle om graviditeten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej alle jer som er gravide, jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har idag været til lægen og få taget en masse blodprøver og jeg er 5+2 idag hvornår fortalte i jeres arbejde at i var gravide? For jeg har brug for at de ved det så de ved hvorfor jeg pludselig bliver nødt til at skynde mig på wc  ... Men er bange for det er for tidligt - hvad syntes I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Happiness

Jeg var kun 6 uger henne da jeg fortalte det til mine kollegaer, men bedte dem at "scchhhyyy" Var fordi vi skulle planlægge beboerferier, og eg kunne ligesom ikke deltage

Ledelsen fik det dog afvide kort tid efter. Mener jeg var 9-10 uger henne. 

Synes du skal sige det når du er klar og har lyst

Og stort tillykke med graviditeten!

Anmeld

25. juli 2012

Chili

Anonym skriver:

Hej alle jer som er gravide, jeg har lige et spørgsmål.. Jeg har idag været til lægen og få taget en masse blodprøver og jeg er 5+2 idag hvornår fortalte i jeres arbejde at i var gravide? For jeg har brug for at de ved det så de ved hvorfor jeg pludselig bliver nødt til at skynde mig på wc  ... Men er bange for det er for tidligt - hvad syntes I? 

12+5 da vi havde været til NF  

Men vi havde også mistet i vores første graviditet, så vi turde ikke sige noget, hvis nu det samme skulle ske

Tillykke med graviditeten

Anmeld

25. juli 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tillykke med graviditeten!

Jeg fortalte det lige da jeg kom på arbejde efter jeg havde været ved læge, der var jeg 5+3 mener jeg..

Dog er det kun min chef og en enkelt kollega der ved det, da jeg vil vente med at fortælle resten det til jeg har været til NF sidst i august

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.