27+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

natashalarsen

Døjer sindsygt med svimmelhed følels som om jeg har siddet i benz lugt for det kan jeg bare ikk klare har aldrig kunne ..

Men sagen er bare jeg sidder ned føler jeg mig helt skæv i hovedet og rigtigt dårlig tung og rundtosset andre der har det sådan ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Chili

natashalarsen skriver:

Døjer sindsygt med svimmelhed følels som om jeg har siddet i benz lugt for det kan jeg bare ikk klare har aldrig kunne ..

Men sagen er bare jeg sidder ned føler jeg mig helt skæv i hovedet og rigtigt dårlig tung og rundtosset andre der har det sådan ?

Jeg havde det også sådan for en uges tid siden, men mad, vand og min jern pille hjalp

Håber det går over hurtigt igen, ellers ville jeg nok ringe til lægen

Anmeld

25. juli 2012

natashalarsen

Chili skriver:

Jeg havde det også sådan for en uges tid siden, men mad, vand og min jern pille hjalp

Håber det går over hurtigt igen, ellers ville jeg nok ringe til lægen

Tager jern og drikker meget bliver jævnligt undersøgt og alt er som det skal være :-)

Det så ubehageligt at være så skidt tilpas

Anmeld

25. juli 2012

Chili

natashalarsen skriver:

Tager jern og drikker meget bliver jævnligt undersøgt og alt er som det skal være :-)

Det så ubehageligt at være så skidt tilpas

Ja meget  

Da jeg havde det kunne jeg ikke have åbne mine øjne, fordi det var så ubehageligt, det er virkelig ikke sjovt ! Og varmen hjælper ikke

Anmeld

26. juli 2012

Ønskebarnet12

Jeg synes jeg døjer med svimmelhed engang imellem, og kvalme når jeg spiser for meget blandet :-p jeg døjede hver dag med svimmelhed så var jeg forbi lægen og det vidste sig at mit blodtryk var lavt, så fik jeg 100mg jern hver dag, det hjalp en del 

Er 28+3

Anmeld

26. juli 2012

JS<3

Puha, jeg har det på præcis samme måde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.