Glemt tampon eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.747 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har simpelhen glemt om jeg har taget tampon på Idag. Synes jeg gjorde det men der var ikk nogen da jeg ville hive den ud, :/ når jeg mærker efter en kan jeg ikk mærke den hmm burde man ikk ku mærke den ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

sabrinaxb

Har engang læst om en der fik utrolige voldsomme mavesmerter, da hun så var ved læge, fiskede han en rigtig gammel tampong ud? ;S

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

sabrinaxb skriver:

Har engang læst om en der fik utrolige voldsomme mavesmerter, da hun så var ved læge, fiskede han en rigtig gammel tampong ud? ;S

Åhhh fy for filan... puha...

Anmeld

25. juli 2012

JanetBJ

kender også en som fik utrolig mange mavesmerter og kvalme, pga hun havde glemt en tampon oppe i sig!, men hvis du ikke kan mærke den, eller se den, så må den vel være ude ellers kontakt din læge.

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Har selv før glemt om jeg satte en i eller ej ret ubehagelig følelse! Men hvis du ikke kan finde den (og heller ikke kan selvom du tager fingrene lidt længere op), så har du sikkert ikke nogen i

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Tænk man glemmer så noget jeg er virkelig i tvivl om jeg havde en. Har også læst om den dødlige sygdom ved brug af tampon :/ bare lidt flovt at gå til læge med så noeget

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Tænk man glemmer så noget jeg er virkelig i tvivl om jeg havde en. Har også læst om den dødlige sygdom ved brug af tampon :/ bare lidt flovt at gå til læge med så noeget

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Det er skam ikke flovt at gå til læge med, tror de oplever lidt af hvert! De har osse tavshedspligt.. men kan sagtens følge dig. Sys måske du sku suck it up og gøre det, hvis du stadig er i tvivl

Anmeld

2. august 2012

MissMona

Jeg har engang "opdaget" en tampon da jeg ville putte en ny op. Jeg anede ik om det var den fra forrige gang eller om den havde siddet der i længere tid (en dag eller 2 max altså) Men syg blev jeg ihvertfald ikke. Efter det - tjekker jeg altid to gange!

Anmeld

2. august 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jeg har simpelhen glemt om jeg har taget tampon på Idag. Synes jeg gjorde det men der var ikk nogen da jeg ville hive den ud, :/ når jeg mærker efter en kan jeg ikk mærke den hmm burde man ikk ku mærke den ? 

Åhh nej det er ikke sjovt, har selv prøvet ikke at kunne huske, om jeg har sat en i eller ej, men har altid kunne mærke den, hvis det var ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.