Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har simpelhen glemt om jeg har taget tampon på Idag. Synes jeg gjorde det men der var ikk nogen da jeg ville hive den ud, :/ når jeg mærker efter en kan jeg ikk mærke den hmm burde man ikk ku mærke den ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabrinaxb skriver: Har engang læst om en der fik utrolige voldsomme mavesmerter, da hun så var ved læge, fiskede han en rigtig gammel tampong ud? ;S
Har engang læst om en der fik utrolige voldsomme mavesmerter, da hun så var ved læge, fiskede han en rigtig gammel tampong ud? ;S
Åhhh fy for filan... puha...
kender også en som fik utrolig mange mavesmerter og kvalme, pga hun havde glemt en tampon oppe i sig!, men hvis du ikke kan mærke den, eller se den, så må den vel være ude ellers kontakt din læge.
Har selv før glemt om jeg satte en i eller ej ret ubehagelig følelse! Men hvis du ikke kan finde den (og heller ikke kan selvom du tager fingrene lidt længere op), så har du sikkert ikke nogen i
Tænk man glemmer så noget jeg er virkelig i tvivl om jeg havde en. Har også læst om den dødlige sygdom ved brug af tampon :/ bare lidt flovt at gå til læge med så noeget
Anonym skriver: Tænk man glemmer så noget jeg er virkelig i tvivl om jeg havde en. Har også læst om den dødlige sygdom ved brug af tampon :/ bare lidt flovt at gå til læge med så noeget
Det er skam ikke flovt at gå til læge med, tror de oplever lidt af hvert! De har osse tavshedspligt.. men kan sagtens følge dig. Sys måske du sku suck it up og gøre det, hvis du stadig er i tvivl
Anonym skriver: Jeg har simpelhen glemt om jeg har taget tampon på Idag. Synes jeg gjorde det men der var ikk nogen da jeg ville hive den ud, :/ når jeg mærker efter en kan jeg ikk mærke den hmm burde man ikk ku mærke den ?
Åhh nej det er ikke sjovt, har selv prøvet ikke at kunne huske, om jeg har sat en i eller ej, men har altid kunne mærke den, hvis det var ...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128