Hvad skal vi se i Sønderjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Kloster

Hej.

Vi skal på ferie i en hytte i Haderslev. Glæder os ENORMT!!

Vi har 3 drenge på 8, 12 og 14 år, så vi skal self i Danfoss. Vi skal også en tur til Tyskland.

Men hvad skal vi ellers opleve, når vi er i Sønderjylland?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sommerland Syd i Tinglev!

Anmeld

25. juli 2012

minimig

Kloster skriver:

Hej.

Vi har 3 drenge på 8, 12 og 14 år, så vi skal self i Danfoss. Vi skal også en tur til Tyskland.

Dybbøl Mølle

... og som børn var mine brødre helt vilde med Cathrinesminde Teglværk

Anmeld

25. juli 2012

Kloster

rikkeregnbue skriver:

Sommerland Syd i Tinglev!

Ov ja... Vi har været i sommerland Syd forrig år. Det var ikke lige imponerende. Sorry...

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kloster skriver:

Ov ja... Vi har været i sommerland Syd forrig år. Det var ikke lige imponerende. Sorry...

Haha  Der er jo kommet nyt siden (og jeg har heller aldrig syntes at det var vildt fedt - så det ok! )

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

Kloster skriver:

Hej.

Sønderborg Slot.. det ligger ud til vandet.. der er rustninger og kanoner man kan kravle op på.. og der kan jo bades lige nedenfor.. der er marinaen 2 min. gang derfra hvor der er lækker mad.. og flotte sejlskibe i alle str. og farver.. og ret tæt på Dybøl Mølle og her er der skanserne og selvfølgelig møllen at se..

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ønskebarn74 skriver:

Sønderborg Slot.. det ligger ud til vandet.. der er rustninger og kanoner man kan kravle op på.. og der kan jo bades lige nedenfor.. der er marinaen 2 min. gang derfra hvor der er lækker mad.. og flotte sejlskibe i alle str. og farver.. og ret tæt på Dybøl Mølle og her er der skanserne og selvfølgelig møllen at se..

Tænk engang... Jeg bor i Sønderborg, og jeg havde fuldstændig glemt Sønderborg Slot!

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

rikkeregnbue skriver:

Tænk engang... Jeg bor i Sønderborg, og jeg havde fuldstændig glemt Sønderborg Slot!

.. og jeg har ikke boet der siden jeg var 9år..

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

ønskebarn74 skriver:

.. og jeg har ikke boet der siden jeg var 9år..

Haha, det må være FAAAIIIL fra min side af

Anmeld

25. juli 2012

Nettemor

Årh god tur til Danfoss! Vi har lige været der og det var bare fedt! Selv Sebastian på 2 morede sig ekstremt. Der er noget til alle aldre!

Ellers synes jeg I skal tage ud og se Broager Kirke. (hvis I er til sådan noget) Den er lidt fed. Med 2 spir..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.