Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Vi skal på ferie i en hytte i Haderslev. Glæder os ENORMT!!
Vi har 3 drenge på 8, 12 og 14 år, så vi skal self i Danfoss. Vi skal også en tur til Tyskland.
Men hvad skal vi ellers opleve, når vi er i Sønderjylland?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommerland Syd i Tinglev!
Kloster skriver: Hej. Vi skal på ferie i en hytte i Haderslev. Glæder os ENORMT!! Vi har 3 drenge på 8, 12 og 14 år, så vi skal self i Danfoss. Vi skal også en tur til Tyskland. Men hvad skal vi ellers opleve, når vi er i Sønderjylland?
Dybbøl Mølle
... og som børn var mine brødre helt vilde med Cathrinesminde Teglværk
rikkeregnbue skriver: Sommerland Syd i Tinglev!
Ov ja... Vi har været i sommerland Syd forrig år. Det var ikke lige imponerende. Sorry...
Kloster skriver: Ov ja... Vi har været i sommerland Syd forrig år. Det var ikke lige imponerende. Sorry...
Haha Der er jo kommet nyt siden (og jeg har heller aldrig syntes at det var vildt fedt - så det ok! )
Sønderborg Slot.. det ligger ud til vandet.. der er rustninger og kanoner man kan kravle op på.. og der kan jo bades lige nedenfor.. der er marinaen 2 min. gang derfra hvor der er lækker mad.. og flotte sejlskibe i alle str. og farver.. og ret tæt på Dybøl Mølle og her er der skanserne og selvfølgelig møllen at se..
ønskebarn74 skriver: Sønderborg Slot.. det ligger ud til vandet.. der er rustninger og kanoner man kan kravle op på.. og der kan jo bades lige nedenfor.. der er marinaen 2 min. gang derfra hvor der er lækker mad.. og flotte sejlskibe i alle str. og farver.. og ret tæt på Dybøl Mølle og her er der skanserne og selvfølgelig møllen at se..
Tænk engang... Jeg bor i Sønderborg, og jeg havde fuldstændig glemt Sønderborg Slot!
rikkeregnbue skriver: Tænk engang... Jeg bor i Sønderborg, og jeg havde fuldstændig glemt Sønderborg Slot!
.. og jeg har ikke boet der siden jeg var 9år..
ønskebarn74 skriver: .. og jeg har ikke boet der siden jeg var 9år..
Haha, det må være FAAAIIIL fra min side af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128