Hjæææælp mig med en test :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

M&N

Anonym skriver:

Okay, tak for svar hvor tidligt testede du der altså hvor langt var du

henne

Nogle dage før jeg rigtig skulle teste.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Nogle dage før jeg rigtig skulle teste.. 

Men ville det så i mit tilfælde ikke nærmere være en SA?? for er ret sikker på jeg er over tid... Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal tro, det er virkelig frustrerende. For der ER noget, er slet ikke i tvivl. Men hvad det noget betyder ved jeg bare ikke!

Anmeld

25. juli 2012

Krisuer

både mig og min veninde testede svagt positive på rfsu teste i sidste uge og vi endte desværre begge to med at få mens nogle dage efter så Vil klart anbefale dig at prøve at teste med et andet mærke, krydser alt hvad jeg kan for at den er god nok 

Anmeld

25. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, har brug for råd! Er på dag 37 af cyklus, jeg ved ikke hvor lang min cyklus er, den er uregelmæssig. Men sidste måned var den laaang synes jeg (35 dage).

Jeg har stadig ikke fået min mens, og testede negativ på dag 34. I dag, dag 37 tog jeg en test, som havde en MEGET MEGET MEGET svag streg! Jeg kan godt se der er noget, det samme kan 2 uafhængige personer , men jeg kan ikke rigtig fange den på foto.

Hvad skal man så tro?? Det var ikke en valmed.. RSFU tror jeg det var. Jeg tester self. om et par dage, men uvisheden irriterer mig, for tog egentlig den i dag for at få bekræftet min mens bare var meeeget langsom denne måned.

Jeg føler ikke min mens er på vej. Har ikke så mange graviditetssymptomer ud over jeg skal tisse meget. Men havde heller ikke symptomer med vores første.

Det gør mig også nervøs, for med vores første fik jeg en klart positiv test. Er det så normalt at danne langsomt HCG anden gang?? Eller er det tegn på en SA Der er på vej?

Og er der nogen der har stået med ULTRA svage tests, som VAR gravide??

RSFU testene skulle være ret sensitive.. så du må prøve om nogle dage.. og der er jo en del der danner HCG langsomt.. held og lykke med det hele!!!

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Krisuer skriver:

både mig og min veninde testede svagt positive på rfsu teste i sidste uge og vi endte desværre begge to med at få mens nogle dage efter så Vil klart anbefale dig at prøve at teste med et andet mærke, krydser alt hvad jeg kan for at den er god nok 

Øv øv! Hvis den ikke er rigtig, forstår jeg bare ikke hvorfor jeg ikke har fået min mens endnu, er trods alt på dag 37!! Det stikker lidt i mine ligamenter, ligesom med min første, men tvivler alligevel bare grundet den mega svage streg...

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

RSFU testene skulle være ret sensitive.. så du må prøve om nogle dage.. og der er jo en del der danner HCG langsomt.. held og lykke med det hele!!!

Tak for svar Synes det her er meget træls, for med vores første var der abre ingen tvivl da jeg testede, så jeg er lidt bange for at det her er dødsdømt på forhånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.