DP start, hvad skal jeg have med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Fnis er det nu jeg skal skrive at jeg "gemmer" - hvis nu 

ALTSÅ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

ALTSÅ!

Vi har talt om en lillebror/søster men venter lige lidt endnu. Jeg har tit overvejet at sælge det, men så skal jeg blot starte forfra igen - meget af hendes tøj kan nemlig også bruges til en dreng 

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Vi har talt om en lillebror/søster men venter lige lidt endnu. Jeg har tit overvejet at sælge det, men så skal jeg blot starte forfra igen - meget af hendes tøj kan nemlig også bruges til en dreng 

Det er jo også smart nok - meget af Idas sælger jeg, og meget gemmer jeg!  Tøj som næsten ikke er brugt, sælger jeg for jeg ved jeg ikke får det brugt til den næste heller så.

Men nu havde/har Ida også meget tøj

Anmeld

25. juli 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Det er jo også smart nok - meget af Idas sælger jeg, og meget gemmer jeg!  Tøj som næsten ikke er brugt, sælger jeg for jeg ved jeg ikke får det brugt til den næste heller så.

Men nu havde/har Ida også meget tøj

Ja utroligt hvor meget tøj man kan gemme  Jeg skal snart have købt tøj i str. 92 

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Ja utroligt hvor meget tøj man kan gemme  Jeg skal snart have købt tøj i str. 92 

Hæhæhæ... Føler Ida er en basse. Hun er i en 80 i body og hel/natdragter  Så jeg har lige shoppet hummel i 86 og 92

Anmeld

25. juli 2012

smokin

rikkeregnbue skriver:

Okay, altså nu skal Ida godt nok hen til min mor  Men det kunne være meget rart også at høre fra andre hvad de havde med..

Altså er din mor dagplejer eller skal hun kun have dit barn?

Anmeld

25. juli 2012

Clisolka

rikkeregnbue skriver:

Hæhæhæ... Føler Ida er en basse. Hun er i en 80 i body og hel/natdragter  Så jeg har lige shoppet hummel i 86 og 92

Hehe ja nogle små basser - ej Isabella har virkelig tabt babydellerne siden hun begyndte at gå  Hun kan stadig være i noget str. 80, andet 86 

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Zette skriver:

Altså er din mor dagplejer eller skal hun kun have dit barn?

Begge dele  Min mor er dagplejer og skal have mit barn

Anmeld

25. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Hehe ja nogle små basser - ej Isabella har virkelig tabt babydellerne siden hun begyndte at gå  Hun kan stadig være i noget str. 80, andet 86 

Ja, jeg tænker også at det "går i stå" når hun begynder at kravle osv

Anmeld

25. juli 2012

smokin

rikkeregnbue skriver:

Begge dele  Min mor er dagplejer og skal have mit barn

Ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.