Vil I ikke krydse for mig, piger? (UPDATE)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

B&J

BabyWish2012 <3 skriver:

Nej bestemt ikke sjovt  Troede jeg skulle brække mig konstant, samtidig med det var så varmt. Kunne slet ikke holde ud at kigge på alt det mad og drikke da vi var i 7-eleven, skulle bare ind og have vand..

Det eneste jeg kan få ned for tiden er Kildevæld og pasta med æg og majs.. Hæhæ.. 

Det var den marcipan bar dims, som var det eneste jeg havde fået ned, som kom op... Utroligt jeg INGENTING kan holde nede.... 

puhh hvor har jeg virkelig ondt af dig det er bare slet ikke sjovt at have det på den måde

og slet ikke når man skal ikke kan spise.. og tænk sådan en lille spir kan lave så meget ballade ihh altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

AnthonsMor

BabyWish2012 <3 skriver:

Så har jeg lige hjemvendt fra scanning.. Det tog mig lige lidt tid at komme ind af døren og til bærbaren! Har haft en skidt hjemtur, da jeg følte jeg skulle brække mig.. FØJ, det kan jeg love jer for jeg  da jeg kom hjem, hihi 

Nååååååå.. Men scanningen gik SUPER!! Jeg har været nervøs for ingenting.. 

Hun spørger mig hvorlang tid jeg regnede med at være henne, så sagde jeg 7 eller 8 uge.. Så sætter hun scanneren på og siger "når det er jo noget helt andet".. ??

Spiren var 24,4 mm og jeg var faktisk 9+1 idag!!!! Er blevet sat en uge frem næsten, er lykkelig  I forrige graviditet blev jeg sat tilbage hele tiden!

Blev vildt overrasket da den lå og bevægede sig og havde et stooooort svømmebassin 

Den lå og vinkede og var så fin!!!

Så er blevet sat til d. 26 feb 2013 så nu skal der bestilles tid til NF og imorgen skal der laves vandrejournal..

NU TØR JEG TRO PÅ DET!!!!!

Tak for alle jeres krydsede fingre, er sikker på det har hjulpet 

Tak tøser !!!!! 

SÅ meget tillykke Hvor er det dejligt!

Jeg glæder mig helt vildt til, at jeg skal til min første scanning i slutningen af august, kan slet ikke vente

Anmeld

25. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Stort tillykke  Hvor dejligt at høre!! 

Knus Carina 

/ Taco78 

Anmeld

25. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hov - så lige at du har termin i februar - er du 'meldt ind' i terminsgruppen for februar?? Der er masser af plads  Jeg har selv termin d 12/2. 

Håber vi ses derinde 

Knus Carina 

/ Taco78 

Anmeld

26. juli 2012

Nessie

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak, er simpelthen så lettet.. Blev endda sat frem. Det er jo helt fantastisk. 

Det kan jeg godt forstå. Dejligt at den lille vokser så fint

Anmeld

26. juli 2012

Camillos

BabyWish2012 <3 skriver:

Så har jeg lige hjemvendt fra scanning.. Det tog mig lige lidt tid at komme ind af døren og til bærbaren! Har haft en skidt hjemtur, da jeg følte jeg skulle brække mig.. FØJ, det kan jeg love jer for jeg  da jeg kom hjem, hihi 

Hun spørger mig hvorlang tid jeg regnede med at være henne, så sagde jeg 7 eller 8 uge.. Så sætter hun scanneren på og siger "når det er jo noget helt andet".. ??

Spiren var 24,4 mm og jeg var faktisk 9+1 idag!!!! Er blevet sat en uge frem næsten, er lykkelig  I forrige graviditet blev jeg sat tilbage hele tiden!

Blev vildt overrasket da den lå og bevægede sig og havde et stooooort svømmebassin 

Så er blevet sat til d. 26 feb 2013 så nu skal der bestilles tid til NF og imorgen skal der laves vandrejournal..

Tak tøser !!!!! 

Hvorfor har jeg slet ikke set du er gravid .... 

Kæmpe tillykke!

Anmeld

26. juli 2012

Tanjadamgaard

Sikke en dejlig update, tillykke med den fine scanning 

Anmeld

26. juli 2012

BabyHL

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak tøser !!!!! 

Som jeg sagde - intet at bekymre sig for . TILLYKKE !!! 

Anmeld

30. juli 2012

M&N

Mange tak, for alle jeres søde beskeder, søde piger! Det varmer helt ind i sinden.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.