Ferie med far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej piger.

Min kæreste overraskede mig lige på den dårlige måde..

Jeg har taget Isabella fri fra vuggestuen uge 30, 31 og 32.. og troede så jeg havde ferie fra uge 31 til 32 (det har jeg så åbenbart ikke) så jeg har kun ferie i uge 31 og min kæreste har i uge 31 + 32..

Så går jeg op og siger til ham at jeg kun har ferie i uge 31, så han skal være alene med Isabella i uge 32.. Han havde så en halv aftale med en kammerat, som han så siger at han bliver nødt til at aflyst.. Så siger jeg: Du kan vel tage Isabella med?

Det kunne han ihvertfald ikke, og spørger om man ikke kan sige til vuggestuen at der er sket en fejl...  WHAT????

Hvorfor fanden vil manden ik tilbringe tid med sin datter . og jeg vil være væk fra kl 8-14.30 og fredag 8.30- 11.30....

Er der andre hvis mænd ikke vil være alene med deres barn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

klmf

Hmm... Det er su dårlig stil det der farmand! Herhjemme er det næsten manden, der passer bassen mere end jeg gør pga. mine arbejdstider i 3 holds skift.

Tror du bare skal sige til ham, at hun holder fri fra vuggestuen i den uge og nu må han mande sig op - hvis han føler han ikke er klar til opgaven, må det så blive hans problem at finde pasning ved bedster osv.

Anmeld

25. juli 2012

Mettefpigen

Jeg har lært at leve med det... Mænd ved ikk hvad de skal lave med dem når de er alene med dem sammen med venner.... Har bare sagt til min kæreste at det er hans problem hvis han ikk jan være sammen med vennerne sammen med hans søn... Så er der bare mindre tid med dem ;-)

Anmeld

25. juli 2012

Problembarnet

Mettefpigen skriver:

Jeg har lært at leve med det... Mænd ved ikk hvad de skal lave med dem når de er alene med dem sammen med venner.... Har bare sagt til min kæreste at det er hans problem hvis han ikk jan være sammen med vennerne sammen med hans søn... Så er der bare mindre tid med dem ;-)

Ham og kammeraten har før været på far-datter tur til Fisketorvet.. (Kammeraten har også en datter) så det kan jo godt lade sig gøre..

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

Problembarnet skriver:

Hej piger.

Jeg har taget Isabella fri fra vuggestuen uge 30, 31 og 32.. og troede så jeg havde ferie fra uge 31 til 32 (det har jeg så åbenbart ikke) så jeg har kun ferie i uge 31 og min kæreste har i uge 31 + 32..

Så går jeg op og siger til ham at jeg kun har ferie i uge 31, så han skal være alene med Isabella i uge 32.. Han havde så en halv aftale med en kammerat, som han så siger at han bliver nødt til at aflyst.. Så siger jeg: Du kan vel tage Isabella med?

Det kunne han ihvertfald ikke, og spørger om man ikke kan sige til vuggestuen at der er sket en fejl...  WHAT????

Hvorfor fanden vil manden ik tilbringe tid med sin datter . og jeg vil være væk fra kl 8-14.30 og fredag 8.30- 11.30....

jeg vil ikke forsvare ham, men har du spurgt ham hvad de skal?

Anmeld

25. juli 2012

PernilleogLouis

Problembarnet skriver:

Hej piger.

Syns da ik den er helt gal - altså han tilbyder jo at aflyse med vennen så han kan være med jeres datter. Det havde da været værre hvis han ik tilbød det

Anmeld

25. juli 2012

Problembarnet

Yurie skriver:

jeg vil ikke forsvare ham, men har du spurgt ham hvad de skal?

ud og fiske...

Anmeld

25. juli 2012

Problembarnet

kicha skriver:

Syns da ik den er helt gal - altså han tilbyder jo at aflyse med vennen så han kan være med jeres datter. Det havde da været værre hvis han ik tilbød det

både og - han vil jo helst tale med vuggestuen og fortælle dem at der er lavet en fejl...

Anmeld

25. juli 2012

Lusi

Problembarnet skriver:

Hej piger.

Nej min mand er bestemt ik sådan.. Han tager dem gladeligt.. Heldigvis da, det er jo også ligeså meget hans børn..
Jeg har lige fået læreplads, fra næste år, og der har vi da også aftalt, at det bliver ham der tager dem ved sygdom, da han kan arbejde hjemmefra og det kan jeg ik ligefrem, som gartner

Anmeld

25. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Anti-problem!

Din kæreste vil sikkert gerne være sammen med jeres datter, bare ikke på den præmisse der er opstillet. Dvs. han vil ikke have jeres datter med ud, at fiske, men gerne være sammen med hende under andre omstændigheder.

Hvorfor?! Tja et gæt kunne være at der skal være stille, at hun kunne falde i vandet og drukne eller, at han har lyst til mano-a-mano time, eller noget helt fjerde.

Det er dog pinligt at du dømmer din kæreste på den måde du gør. Ved du godt, at der er forskel på at fiske og at tage på fisketorvet?

Og forresten, hvad så om han helst vil ud og fiske? Gør det ham til en dårlig far?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.