anbefal gerne en super god sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84

hejsa derude ville lige høre hvad jeres mening er omkring de sengerande der er af skum.

har selv kig på den fra smallstuff med flyvmaskinerne men den er kun 4 cm tyk er det nok?? 

eller er det dem fra 5-7 cm der hitter mest.

har overvejet selv at sy en. da det kan lade sig gøre. men dety ene med det andet og tid. så tror jeg ikke der er så frygteligt meget at spare.

men kom frisk med jeres mening.

ps dem med bindebånd( de tynde) har vi i vuggen og det kommer ikke til at fungere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

132319

Min datter har den fra Smallstuff, bare med blomster og jeg er vildt glad for den

Problemet med de der er tykkere, er at barnet når det begynder at kunne rejse sig op, kan kravle op på den og så bliver det farligt. Det har jeg endnu ikke oplevet at min datter har gjort på sin Smallstuff og hun er snart 2 år

Anmeld

25. juli 2012

Mom2

årgang84 skriver:

hejsa derude ville lige høre hvad jeres mening er omkring de sengerande der er af skum.

har selv kig på den fra smallstuff med flyvmaskinerne men den er kun 4 cm tyk er det nok?? 

eller er det dem fra 5-7 cm der hitter mest.

har overvejet selv at sy en. da det kan lade sig gøre. men dety ene med det andet og tid. så tror jeg ikke der er så frygteligt meget at spare.

men kom frisk med jeres mening.

ps dem med bindebånd( de tynde) har vi i vuggen og det kommer ikke til at fungere.

Jeg vil personligt ikke have en sengerand som er tykkere end 4 cm, da nogen oplever at deres børn bruger dem til at stå på hvis de er tykkere og dermed selv kan vælte ud af sengen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.