Halli hallo :) Ja, når man har et barn som er vant til at voldspise, så bliver man bare så bekymret, når de så ikke spiser eller kun spiser meget meget lidt. Jeg tror, du skal lade ham være faktisk i forhold til det spiseri....Jeg har jo selv en grovspiser og hun valgte at spise kun 600 ml flaske på 2 døgn og jeg prøvede og prøvede at logge mad i hende, men nej...det viste sig, at hun var på vej til at blive syg - fik mellemørebetændelse lige efter og mens det stod på hverken spiste eller drak hun noget. Det vigtigste er væske, så giv ham det og så tilbyd lidt mad en gang imellem, men respekter at han siger fra. Jeg endte med at give Iza vand af en almindelig vandflaske, for det synes hun var sjovt at drikke af og så kom der væske ned :P
Det der med at kaste op efter maden, har vi også været igennem faktisk fordi vi gav hende for meget mad, end hun kunne rumme :$:$:$ - det er sket 3 gange, fordi moderen har insisteret for meget og til sidst har hun bare spist for at få mig til at holde mund...og så kom det hele op igen lidt efter :'(:$ nåååååå jeg havde det dårlig de gange...og der skulle hele 3 gange til før jeg fattede det!
Jeg prøvede også at lege maden i hende...og prøver det nogengange stadig :$, men jeg tror sgu de nu er så store, at de selv siger til og fra...den tiltro må man vist have ;)
/Jeanette, der har en baby, der er ved at tage livet af katten :-o
Anmeld