AdvokatsekretærELEV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.180 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

TTM

Hej alle!

Jeg sidder og laver ansøgninger, og er igang med nogle til stillinger som advokatsekretærelev... MEN er der nogen som ved hvad der skal stå i?? Jeg har altid arbejdet i butik, men ønsker brancheskift pga. forskellige årsager..

Men hvad pokker skirver man? "Jeg syntes det med regler er LIGE mig" Ej vel??

Er der nogle som har nogle gode råd/erfaringer?? Også gerne i pb...

På forhånd tak

TTM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Barejegsnartergravid

Ja! Jeg er uddannet advokatsekretær, og jeg fik den første plads jeg søgte - ret vildt! Det jeg gjorde var at gå ind på deres hjemmeside og se, hvilke missioner og vissioner de har og så skrev jeg jeg har kigget på jeres hjemmeside og det og det er lige mig, jeg mener også bla bla, og så selvfølgelig skrive hvad dine kompetencer er, og hvordan du vil passe ind. Det gav mig jobbet, og det er lige mig det job, er rigtig glad for det. Men husk husk husk læs din ansøgning igennem, og fang alle stave, slå og kommafejl, for det er altså det de forventer du kan til punkt og prikke det bliver du ikke lært op i (går jeg stærkt ud fra). En anden ting, er måske at øve dig lidt på tifingersystemet. Det er virkeligt godt at kunne. Jeg blev lært op i det, men det er ikke alle virksomheder der gør det, rigtig meget held og lykke.

Ps skolen er i sønderborg, ved ikke hvor du bor, men hvis du kommer lang vejs fra og har børn er det måske meget godt at være forberedt

Anmeld

25. juli 2012

TTM

Barejegsnartergravid skriver: