Hvad får man udbetalt i kontanthjælp når man er forsørger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er i lidt af et dilemma med min a-kasse og har derfor brug for, at vide hvad man får udbetalt i kontanthjælp pr. månede.
Jeg er forsørger over 25 og tror jeg har et nogenlunde almindeligt skattefradrag. Er i søde at skrive hvad i får efter skat? - Ved godt man kan søge satserne online men jeg er rigtig dårlig til, at regne skat o.l ud, derfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er i lidt af et dilemma med min a-kasse og har derfor brug for, at vide hvad man får udbetalt i kontanthjælp pr. månede.
Jeg er forsørger over 25 og tror jeg har et nogenlunde almindeligt skattefradrag. Er i søde at skrive hvad i får efter skat? - Ved godt man kan søge satserne online men jeg er rigtig dårlig til, at regne skat o.l ud, derfor

Jeg ringede til skat (godt nok af andre grunde), og med fradrag osv ville jeg få omkring 9500 kr udbetalt 

Anmeld

25. juli 2012

TeamRocket

Jeg fik dengang 9100 udbetalt.. Men kan sgu ikke huske om det var med eller uden transport godtgørelse til og fra aktivering. Men omkring de 9000 er det og det er nok steget lidt de sidste par år

Anmeld

25. juli 2012

-Sigrid-

Jeg har fået udbetalt 9989 kr for en måned siden Min mand er på SU, så jeg får nok det man maks kan få

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

1000 tak ja så kan jeg godt se, at jeg nok godt kan overleve alligevel selv om min a-kasse periode udløber.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.