Nogen der har erfaringer med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

CarinaSB

brudekjoler fra jenjenhouse.com?

Da min morfar har fået konstateret lungekræft der har spredt sig til brystkassen ved vi ikke hvor længe han har tilbage .. så manden & jeg har bestemt os for at rykke vores bryllup så det skal stå i år og gerne inden for længe .. Da jeg gerne vil have min morfar med ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

piap

CarinaSB skriver:

Da min morfar har fået konstateret lungekræft der har spredt sig til brystkassen ved vi ikke hvor længe han har tilbage .. så manden & jeg har bestemt os for at rykke vores bryllup så det skal stå i år og gerne inden for længe .. Da jeg gerne vil have min morfar med ..

Ikke brudekjole....

Men min veninde købte gallakjole der fra, kan kun se HOLD DIG FRA DEM...

for det første måtte hun rykke 1000 gange for at kjolen kom

da så kjolen kom.. ja så lignede det noget der var løgn, og som slet ikke kunne bruges til kjole  hun skrev så til dem.. der gik meget langtid inden de svarede og da de så svarede skrev de bare at det var noget der var sket efter kjolen var sendt fra dem  efter meget skriveri frem og tilbage så fik hun så lidt peneg tilbage, men ikke alle pengene... hun var så i mellem tiden ved en skrædder for at høre om de evt kunne rette op på disse fejl, der fik hun at vide at det ALDRIG kunne blive til en ordenlig kjole det  hun havde fåret tilsendt.

Anmeld

25. juli 2012

CarinaSB

piap skriver:

Ikke brudekjole....

Men min veninde købte gallakjole der fra, kan kun se HOLD DIG FRA DEM...

for det første måtte hun rykke 1000 gange for at kjolen kom

da så kjolen kom.. ja så lignede det noget der var løgn, og som slet ikke kunne bruges til kjole  hun skrev så til dem.. der gik meget langtid inden de svarede og da de så svarede skrev de bare at det var noget der var sket efter kjolen var sendt fra dem  efter meget skriveri frem og tilbage så fik hun så lidt peneg tilbage, men ikke alle pengene... hun var så i mellem tiden ved en skrædder for at høre om de evt kunne rette op på disse fejl, der fik hun at vide at det ALDRIG kunne blive til en ordenlig kjole det  hun havde fåret tilsendt.

Okay det er sq da noget klams .. så tror jeg sq bare det bliver Lily der står for skud

Tak for dit svar

Anmeld

25. juli 2012

piap

CarinaSB skriver:

Okay det er sq da noget klams .. så tror jeg sq bare det bliver Lily der står for skud

Tak for dit svar

min brude kjole købte jeg på lillys lagersalg og gav 1500kr for den... det kan varmt anbefales

Anmeld

25. juli 2012

CarinaSB

piap skriver:

min brude kjole købte jeg på lillys lagersalg og gav 1500kr for den... det kan varmt anbefales

Det var da en overkommelig pris

Anmeld

25. juli 2012

piap

CarinaSB skriver:

Det var da en overkommelig pris

ja det er sidste års modeller de sælger ud af  der er lager salg i oktober, hvor men skal ringe og bestille en tid

Anmeld

25. juli 2012

CarinaSB

piap skriver:

ja det er sidste års modeller de sælger ud af  der er lager salg i oktober, hvor men skal ringe og bestille en tid

Okay .. det må jeg da lige lure på .. tak for tippet

Anmeld

1. august 2012

Hvem?

CarinaSB skriver:

Ved ikke om det er aktuelt mere, men jeg har købt en gallakjole derfra, med egne mål - den er perfekt!

Køber gerne derfra igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.