Hjælp ferie for første gang med 20 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.177 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

dollygirl

Hej piger

Vi skal endelig rejse manden jeg og bebsen for første gang . Vi tager til Spanien i en uge .

Jeg skal have hjælp til hva jeg skal have med og hvad jeg skal huske ? Evt bleer? Hvad skal han på i poolen . Vi har købt uv dragt.

Hva med legetøj? Og alt det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

dollygirl

Hjælp det haster

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Vi var i Spanien i maj med Freja, som dengang var knap 9 mdr.
Så det er jo nok ikke helt det samme som en på 20 mdr.

Men vi valgte at have bleer og vådservietter med selv, da der skulle være parfume i dem de har dernede.

Vi havde legetøj med til hende (husk også noget underholdning til turen). Hvis i skal flyve er en sut, hvis han bruger det, en god idé mod propper i ørerne.  

Noget mad, som fx havregryn og lette måltider, kan også være en idé. Vi havde havregryn med men det KAN man altså også få i Spanien. 

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Badebleer var nok en ide, med mindre det er indbygget  UV dragten. 

Anmeld

25. juli 2012

Noahmor

lillepuller skriver:

Hej piger

Vi skal endelig rejse manden jeg og bebsen for første gang . Vi tager til Spanien i en uge .

Jeg skal have hjælp til hva jeg skal have med og hvad jeg skal huske ? Evt bleer? Hvad skal han på i poolen . Vi har købt uv dragt.

Har lige været afsted med en på 18 måneder, så er næsten samme alder.

Kan klart anbefale special ørepropper til flyturen. Kan købes i Matas. Noah sagde slet ikke noget til at lette og lande.

Derudover underholdning og mad til til flyveturen. Vi havde Ipad med.

Havde ikke ret meget legetøj med, købte noget strandlegetøj dernede. Men han er så også total vandhund.

Havde bleer, sutter, vådservietter og engangshage smække med. Vi var på Mallorca og der kunne vi sagtens købe Pampers, så havde ikke været nødvendigt med bleerne. Husk badebleer hjemmefra.

Havde hans egen pude og dynebetræk med og putteklud. og så masser og masser af solcreme og solhat.

Kan ikke lige komme i tanke om mere, men rigtig god ferie og så husk det er på barnets præmisser.

Anmeld

25. juli 2012

dollygirl

Okay hvor kan jeg købe badebleer? Og kan de genbruges?

Anmeld

25. juli 2012

Noahmor

lillepuller skriver:

Okay hvor kan jeg købe badebleer? Og kan de genbruges?

De kan købes i de fleste dagligvarer butikker. De kan ikke genbruges.

Anmeld

25. juli 2012

dollygirl

Kan man have uv dragt over en badeble?

Anmeld

31. juli 2012

3rollinger

lillepuller skriver:

Hej piger

Nu ved jeg ikke om du allerede er taget afsted, men du kan godt faa badebleer i Spanien, f.ex af maerket Huggies.

Ligeledes kan du faa Huggies og Pampersbleer (Pampers hedder Dodot). 

Det er rigitg at vaadeservietter er fyldte med parfume.

Du kan godt faa baade rugbroed, leverpostej, havregryn og alt det i Spanien. Det er tysk rugbroed som regel, men det er ikke saa daarligt. Og selvfoelgleig er det ikke Stryhns leverpostej, men en paa daase eller glas og som ogsaa smager udemaerket.

De er ikke saa gode til babystole hernede, saa som regel kommer han til at sidde paa en rigtig stol, f.eks paa restaurant.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.