Vil I ikke krydse for mig, piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

M&N

Nessie skriver:

Held og lykke

Mange tak søde Nessie..  Håber det giver held!

Er ked af det ikke gik som vi gerne ville have det skulle gå, krydser fingre for jeres forsøg inden pause giver gevinst! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Nessie

BabyWish2012 <3 skriver:

Mange tak søde Nessie..  Håber det giver held!

Er ked af det ikke gik som vi gerne ville have det skulle gå, krydser fingre for jeres forsøg inden pause giver gevinst! 

Tusind tak

Er sikker på at din lille spire har det godt, men kan godt forstå at du er nervøs. Sidste gang brød jeg tudende sammen, da vi kom ind på klinikken, så nervøs var jeg.

Håber på en god opdatering i eftermiddag

Anmeld

25. juli 2012

AnonymMor

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg skal idag til min anden terminsscanning i denne graviditet. Det er min første graviditet efter min MA i december i 12. uge, så er selvfølgelig nervøs.

Men denne gang har jeg haft døgn kvalme og opkast i en måned, så håber det er godt tegn... 

Jeg har tid kl 16... Kryds for alt er som det skal være piger...

Så bliver jeg glad... 

Held og lykke  håber den lille spire vokser alt det den skal

Anmeld

25. juli 2012

linda0104

Krydser også alt hvad jeg kan

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Nessie skriver:

Tusind tak

Er sikker på at din lille spire har det godt, men kan godt forstå at du er nervøs. Sidste gang brød jeg tudende sammen, da vi kom ind på klinikken, så nervøs var jeg.

Håber på en god opdatering i eftermiddag

Det håber jeg... Åhh, kom du ikke også tilbage til klinikken for at se om din spire havde vokset? For så kan jeg godt forstå du var så nervøs.

Jeg var til ts her d 3 eller 4 juli (kan ikke huske) og der var jeg max 5 uger henne så jeg var ikke langt nok henne til at se hvor langt jeg var.. 

Bebs var 1,7 mm  Den skal være 2,0 mm for at den kan beregne.. Så hjem med mig.. 

Håber den er vokset som den skal og har det velhavende 

Anmeld

25. juli 2012

M&N

linda0104 skriver:

Krydser også alt hvad jeg kan

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! 

Anmeld

25. juli 2012

M&N

Rinepigen skriver:

Held og lykke  håber den lille spire vokser alt det den skal

Åhh mange tak.. 

Anmeld

25. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

så er det snart  

Sidder og bliver ligeså nervøs/spændt som dig  måske ikke helt så meget men tæt på

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

♥

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

BabyWish2012 <3 skriver:

Det håber jeg... Åhh, kom du ikke også tilbage til klinikken for at se om din spire havde vokset? For så kan jeg godt forstå du var så nervøs.

Jeg var til ts her d 3 eller 4 juli (kan ikke huske) og der var jeg max 5 uger henne så jeg var ikke langt nok henne til at se hvor langt jeg var.. 

Bebs var 1,7 mm  Den skal være 2,0 mm for at den kan beregne.. Så hjem med mig.. 

Håber den er vokset som den skal og har det velhavende 

Jo, det var en hård omgang, håber ikke vi skal prøve det igen. Så hellere skuffelsen ved en negativ test.

Håber at du har set en fin lille spire nu, med hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.