puha det er hårdt efter ferien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

henh01

at komme på rette spor igen!

Var på ferie i 10 dage hvilket selvfølgelig medførte et par kg. De er om 500 g smidt igen..

MEN hold op hvor er det svært at komme igang igen med sund kost og motion.
INden ferien løb jeg 5-6 km 3 gange om ugen og i går var jeg ude at løbe for anden gang efter feriens pause og jeg var ved at dø - heldigvis pressede jeg mig selv så jeg rundede de 5 km. Tiden var noget dårligere - faktisk næsten 4 min.

Hvordan går det Jer andre her i sommeren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Frk. Himmelblå

henh01 skriver:

at komme på rette spor igen!

Var på ferie i 10 dage hvilket selvfølgelig medførte et par kg. De er om 500 g smidt igen..

MEN hold op hvor er det svært at komme igang igen med sund kost og motion.
INden ferien løb jeg 5-6 km 3 gange om ugen og i går var jeg ude at løbe for anden gang efter feriens pause og jeg var ved at dø - heldigvis pressede jeg mig selv så jeg rundede de 5 km. Tiden var noget dårligere - faktisk næsten 4 min.

Hvordan går det Jer andre her i sommeren?

Godt løbet, du er da for sej!!

Jeg synes, det sværeste er, når man er på ferie uden for dk, hvor man måske ikke lige ved, hvor man skal gå hen for at få noget sundt, og så bliver løsningen også for nem...

Ellers betyder ferie bare for mig, at man måske snupper sig en is. Oftest en sodavands.. Og så at man har lidt længere tid til den gode (ok sunde) mad. Måske lidt ekstra fedt, men til gengæld går man jo meget i det gode vejr. 

Så egentlig forsøger jeg ikke at ændre alverden. Det mener jeg er forskellen på kur og livsstil 

Men du er da bare så godt i gang! (Og hvem sagde, det altid skal være let? Så ville du jo ikke være så sej!)

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Jeg er ikke selv på kur, men løber en del, og håber det er ok jeg giver mit besyv med.

Jeg vil da bare lige opmuntre dig med, at det da også bare (efter min mening i hvert fald) er noget hårdere at løbe nu her når det er varmt.
Og det er da bare sejt at du gjorde det. Så skidt da lidt med tiden - det skal nok komme igen når du har løbet et par gange igen.

Min erfaring er da også at formen forsvinder lynhurtigt, så et par ugers pause kan sagtens mærkes. Men til gengæld kommer det også rigtig hurtigt igen, når du begynder igen.

Så bare hold gejsten oppe. Husk at du er sej, fordi du gør det!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.