mutti2B

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Tanjadamgaard

Mutti2B skriver:

He he, ja det må man sige . Det skulle ikke undre mig at det ender med at du føder først .

Jeg har den sidste uge været i gang hver dag og har bestemt ikke forholdt mig i ro . Jeg har været på 2 x strøgtur, på restaurant, på cafe, i Bilka, til familie-tam-tam, haft besøg, lavet fryseretter og afrimet fryser . Og der er ingen tegn på at hun snart kigger ud . Da jeg blev udskrevet for 2 uger siden med 1 cm livmoderhals og 1 cm åben, sagde lægen jo at hun regnede med at jeg havde født indenfor 1-2 uger. Næse til hende, ha ha ha

Ej, jeg er sikker på du føder før mig, her er der ikke optakt til noget som helst. Du er jo også allerede 1 cm åben og har kun 1 cm livmoderhals tilbage - så du har altså stadig taget føringen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Kay

Mutti2B skriver:

He he, ja det må man sige . Det skulle ikke undre mig at det ender med at du føder først .

Jeg har den sidste uge været i gang hver dag og har bestemt ikke forholdt mig i ro . Jeg har været på 2 x strøgtur, på restaurant, på cafe, i Bilka, til familie-tam-tam, haft besøg, lavet fryseretter og afrimet fryser . Og der er ingen tegn på at hun snart kigger ud . Da jeg blev udskrevet for 2 uger siden med 1 cm livmoderhals og 1 cm åben, sagde lægen jo at hun regnede med at jeg havde født indenfor 1-2 uger. Næse til hende, ha ha ha

hvordan føles det at være 37+???

Anmeld

1. august 2012

Mutti2B

Kay skriver:

hvordan føles det at være 37+???

Det føles fantastisk

Og meget surrealistisk . Ingen for tidlig født baby til mig

Jeg var ved jordemoder i går og hun skød hende til at veje 3000 g . I næste uge har jeg fået en ny jm-tid hvor hun vil prøve at mærke om jeg stadig er 1 cm åben

Anmeld

1. august 2012

fairlady

spændene!!

Anmeld

1. august 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Det føles fantastisk

Og meget surrealistisk . Ingen for tidlig født baby til mig

Jeg var ved jordemoder i går og hun skød hende til at veje 3000 g . I næste uge har jeg fået en ny jm-tid hvor hun vil prøve at mærke om jeg stadig er 1 cm åben

uhhh hvor spændende og tillykke med at den lille er fuldboren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.