Faren til mit barn aka. det største skvat som jeg lige nu er temmelig vred på... Burde han deltage hos jordemoder, scanninger og fødslen?
Tilbød først at han gerne måtte komme med. Da jeg skal til jordemoder d. 14. maj, sagde jeg at det hovedsageligt er MIG hunskal snakke med, så bad ham om at holde sig lidt i baggrunden, da han tit er enormt pinlig i form af hvor umoden og uvidende han er. Fx. hvis jordemoderen siger jeg skal leve sundt, kunne han finde på at bryde ind og sige "Jaa, det er jo også vigtigt man spiser økologisk" eller noget i den stil. Han spiller så klog uden at være det.. En rigtig røv..
Han blev så sur over, at jeg bad ham om at være lidt passiv, hvis han skulle med.... Og sagde direkte "hold din kæft". Nøj jeg er gal nu. Føler sådan et had til ham.......... Jeg har slet ikke lyst til at så meget som se på ham. Desværre bor vi sammen endnu, indtil han flytter ud om hele 2 måneder.. Det er ulideligt!
Er jeg en røv hvis jeg selv tager afsted til alle de ting? Det er jo lige så meget hans barn som mit.
Skulle lige ud med det............
Anmeld