Smart tilbehør til tvillingevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

FjolleTrold

Det er mig en fornøjelse at kunne skrive dette indlæg, for nu har jeg fået tilpasset mine produkter, så de også kan benyttes i tvillinge barnevogne, klapvogne samt combivogne.

Indtil videre er der tale om de super smarte FjolleTrold barnevognspuder, solskærm samt fluenet i skønne farver med mulighed for at få små filtfigurer syet på. Fluenettet kan jeg pt. lave i blå, grøn og lilla.

Det er så nyt, at jeg endnu ikke har fået varene lagt ind på min web - www.fjolletrold.dk. Jeg viser lige her et par billeder, og så må i endelig spørge, hvis i er i tvivl om noget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

twinny

Hvad er prisen på barnevognspuder? og fluenet?

Anmeld

25. juli 2012

FjolleTrold

twinny skriver:

Hvad er prisen på barnevognspuder? og fluenet?

Prisen på FjolleTrold puder er 250 kr. + fragt. Køber du 2, så får du 10 % tvillinge rabat. Fluenet koster 175 kr, og så kan man købe små filtfigurer der koster 1 kr. pr. stk.

Du spørger bare igen, hvis du har flere spørgsmål. Ang. stof, så kan du se det udvalg jeg pt har på lager på hjemmesiden eller på FB - der søger du bare på fjolletrold

Anmeld

25. juli 2012

twinny

FjolleTrold skriver:

Prisen på FjolleTrold puder er 250 kr. + fragt. Køber du 2, så får du 10 % tvillinge rabat. Fluenet koster 175 kr, og så kan man købe små filtfigurer der koster 1 kr. pr. stk.

Du spørger bare igen, hvis du har flere spørgsmål. Ang. stof, så kan du se det udvalg jeg pt har på lager på hjemmesiden eller på FB - der søger du bare på fjolletrold

Okay tak. vender den lige med manden.

Anmeld

26. juli 2012

FjolleTrold

twinny skriver:

Okay tak. vender den lige med manden.

Det gør du bare. Det skal lige siges at puderne kan bruges mange andre steder end lige i barnevognen, bl.a i babygyngen og indkøbsvognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.