bekymringer i overflod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

tulle09

Kan vidst ligeså godt starte fra en ende af..

jeg er i uge 29 og nærmer mig de 30+3 som er den uge jeg fødte min søn på snart 3 år ...

bekymringer kommer bare i overflod nu kan slet ikk finde ro fra dem... hva nu hvis det sker igen, hva skal der ske, jeg kan da ikk undvære min søn så længe, især tanken om at skulle undvære min søn på snart 3 år i de uger, ikke at han må gerne besøge mig og jeg må gerne tage hjem, men kan slet ikk slå det ud af hoved... har været så sikker hele graviliteten igennem at jeg skulle da nok gå tiden ud og bla bla men nu vælter det ned over mig med den ene bekymring efter den anden ...

håber og ber til at jeg skal gå tiden ud.. ihvertfald bare til uge 35 så det ikk så længe et syghus ophold....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Michael healer

tulle09 skriver:

Kan vidst ligeså godt starte fra en ende af..

jeg er i uge 29 og nærmer mig de 30+3 som er den uge jeg fødte min søn på snart 3 år ...

bekymringer kommer bare i overflod nu kan slet ikk finde ro fra dem... hva nu hvis det sker igen, hva skal der ske, jeg kan da ikk undvære min søn så længe, især tanken om at skulle undvære min søn på snart 3 år i de uger, ikke at han må gerne besøge mig og jeg må gerne tage hjem, men kan slet ikk slå det ud af hoved... har været så sikker hele graviliteten igennem at jeg skulle da nok gå tiden ud og bla bla men nu vælter det ned over mig med den ene bekymring efter den anden ...

håber og ber til at jeg skal gå tiden ud.. ihvertfald bare til uge 35 så det ikk så længe et syghus ophold....

krydser en masse for at det nok skal gå, tænk på sandsynligheden for at det skulle ske igen er jo meget lille, ved ikke om dette kan give lidt ro.

Prøv at huske tilbage på, at du var så sikker på du nok skulle gå tiden ud, og husk på hvorfor du var så sikker før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.