bryllerps-skruk :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej alle i søde mennesker

Jeg har valgt at være anonym denne gang, da jeg ikke vil afsløres af min kæreste..

Jeg er virkelig ked af det Jeg ønsker mig så inderligt at blive forlovet med ham, og senere hen gift. Men kan mærke på ham det ikke lige er nu han syntes det skal være, hverken ham eller jeg har en fortid bag os der gør at vi ikke ønsker det skal være lige nu.. Men jeg kan ikke lade være med at kigge på ringe, kjoler og blomster osv, når han ikke er hjemme eller sidder inde ved sin computer, engang sagde han, at når vi skulle giftes skulle det være på rådhuset.. Jeg kunne bare fornemme at jeg blev så ked af det! For jeg ønsker mig brændenen en smuk flot kjole, og et elegant slør at vores datter skal være brudepige og alt det der.. For mig bare til at få den føelse at, han ikke rigtig ønsker at se mig komme op af kirkegulvet smukkere end nogensinde.. Har aldrig ville være gift indtil jeg mødte min kæreste og nu ønkser jeg det af hele mit hjerte, men det gør han ikke 

- undskyld hvis det blev lidt rodet men er bare SÅ ked af det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle i søde mennesker

Jeg har valgt at være anonym denne gang, da jeg ikke vil afsløres af min kæreste..

Jeg er virkelig ked af det Jeg ønsker mig så inderligt at blive forlovet med ham, og senere hen gift. Men kan mærke på ham det ikke lige er nu han syntes det skal være, hverken ham eller jeg har en fortid bag os der gør at vi ikke ønsker det skal være lige nu.. Men jeg kan ikke lade være med at kigge på ringe, kjoler og blomster osv, når han ikke er hjemme eller sidder inde ved sin computer, engang sagde han, at når vi skulle giftes skulle det være på rådhuset.. Jeg kunne bare fornemme at jeg blev så ked af det! For jeg ønsker mig brændenen en smuk flot kjole, og et elegant slør at vores datter skal være brudepige og alt det der.. For mig bare til at få den føelse at, han ikke rigtig ønsker at se mig komme op af kirkegulvet smukkere end nogensinde.. Har aldrig ville være gift indtil jeg mødte min kæreste og nu ønkser jeg det af hele mit hjerte, men det gør han ikke 

- undskyld hvis det blev lidt rodet men er bare SÅ ked af det! 

20 visninger ingen svar - Så må jeg lige gøre det selv.

Hej du, det er jeg ked af at høre, håber tingene løser sig for dig mange  herfra ...

Anmeld

24. juli 2012

Wimmie

Hvor længe har I været sammen? Hvor gamle er I?

Vil han slet ikke giftes eller er det bare lige nu?

Håber da han ombestemmer sig - hvem ved, måske sker det når du mindst venter det 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Hvor længe har I været sammen? Hvor gamle er I?

Vil han slet ikke giftes eller er det bare lige nu?

Håber da han ombestemmer sig - hvem ved, måske sker det når du mindst venter det 

Mange tak for svar

Jeg er 26 han er 29, jeg ved ikke om han overhovedt vil giftes han sagde at, hvis vi skulle blev det på rådhuset  - og det er læææænge siden han sagde det. Og han har totalt ødelagt min drøm om den flotte hvide kjole og hvad der høre med 

Anmeld

24. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Mange tak for svar

Jeg er 26 han er 29, jeg ved ikke om han overhovedt vil giftes han sagde at, hvis vi skulle blev det på rådhuset  - og det er læææænge siden han sagde det. Og han har totalt ødelagt min drøm om den flotte hvide kjole og hvad der høre med 

Øv

Er han helt ligeglad med dine ønsker? Har du fortalt ham hvor inderligt du ønsker det store bryllup?

Og du er helt, helt sikker på at han ikke siger det for at drille dig? 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Øv

Er han helt ligeglad med dine ønsker? Har du fortalt ham hvor inderligt du ønsker det store bryllup?

Og du er helt, helt sikker på at han ikke siger det for at drille dig? 

Er ret sikker på det ikke er får at drille, fordi han bliver altid lidt tavs og vil ikke snakke om det... Og når jeg så siger jamen jeg ønsker mig så inderligt det bryllerup, så siger han med sådan en  "pjatte-stemme" - Jamen så må vi rigtig nok håbe han bliver en god mand ham du finder.. 

Anmeld

24. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Er ret sikker på det ikke er får at drille, fordi han bliver altid lidt tavs og vil ikke snakke om det... Og når jeg så siger jamen jeg ønsker mig så inderligt det bryllerup, så siger han med sådan en  "pjatte-stemme" - Jamen så må vi rigtig nok håbe han bliver en god mand ham du finder.. 

Jeg håber bestemt han ombestemmer sig så 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg håber bestemt han ombestemmer sig så 

Også mig 

Anmeld

25. juli 2012

Nessie

Det er ikke nemt, når I har 2 forskellige ønsker, til hvordan et bryllup skal foregå

Problemet er jo nok mest, at han ikke ser et bryllup som lige så vigtigt som du gør.

I må få talt om det, også om han overhovedet ØNSKER at blive gift, og så finde et kompromis I begge kan gå med til.

Håber det hele løser sig for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.