Må de sætte mig igang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.980 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Mor1012

jeg kan simpelhen ikk holde ud mere... er 38+2 .. er meget smerte påvirket og samtidig skal jeg tage mig af min kære prinsesse på 20 mdr.

mine ben fødder og ryg er smerte fra jeg står op til jeg går i seng.

jeg er plaget af svimmelhed , svedture og vand i kroppen..

amen jeg ved godt det lyder ganske normalt, jeg tror og føler bar mine smerter er værre end hvad normalt er

må JM løsne mine foster hinner eller andet , skal jeg omkring lægen først evt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Kamulla

JM må gerne løsne dine hinder hvorfor skulle du runde lægen for det???

men det er ikke sikkert at du er moden nok til en hindeløsning.. men tal med JM om dit ubehag og dine smerter...  

Anmeld

24. juli 2012

chael

Det "må" hun gerne, men jeg tror ikke på hun gør det, før end du er over 40 uger.

Min JM gjorde det på mig her 3. Gang, da jeg var 40+6, for jeg kunne virkelig heller ikke mere

Men hun sagde, hun gør det kun over tid, helst kun på flergsngsfødende.

Ja, det er pisse hårdt med et, eller 2 for mit vedkommende, barn/børn i forvejen. Men sådan er det altså. Det er vi jo mange der har oplevet.

Ellers må manden, forældre, svigerforældre, moster, onkel osv aflaste lidt i den sidste tid.

*C

Anmeld

24. juli 2012

frk-stoltze

Jeg er 38+1 og jeg fik lavet en hindeløsning i fredags grundet vores søns størrelse og jeg var en ca åben, men der sagde lægen, at havde jeg ikk født inden 14 dage skulle min jordmoder bare gøre det samme og indtil videre er der ikk sket en skid. 

Anmeld

24. juli 2012

Mor1012

frk-stoltze skriver:

Jeg er 38+1 og jeg fik lavet en hindeløsning i fredags grundet vores søns størrelse og jeg var en ca åben, men der sagde lægen, at havde jeg ikk født inden 14 dage skulle min jordmoder bare gøre det samme og indtil videre er der ikk sket en skid. 

Ok , spurgte du Jm eller sagde hun selv hun ville løsne dem

og det har ik virket

Anmeld

25. juli 2012

Mor1012

chael skriver:

Det "må" hun gerne, men jeg tror ikke på hun gør det, før end du er over 40 uger.

Min JM gjorde det på mig her 3. Gang, da jeg var 40+6, for jeg kunne virkelig heller ikke mere

Men hun sagde, hun gør det kun over tid, helst kun på flergsngsfødende.

Ja, det er pisse hårdt med et, eller 2 for mit vedkommende, barn/børn i forvejen. Men sådan er det altså. Det er vi jo mange der har oplevet.

Ellers må manden, forældre, svigerforældre, moster, onkel osv aflaste lidt i den sidste tid.

*C

okay , jeg må spørge hende imorgen .

jeg er fler gangs fødende, så kan da håbe hun vil

Anmeld

25. juli 2012

frk-stoltze

Emilieprinsessen skriver:

Ok , spurgte du Jm eller sagde hun selv hun ville løsne dem

og det har ik virket

Lægen kiggede på mig og spurgte hvor høj jeg er(172). Fint sagde hun, for så vil vi jo ikk sætte dig i gang, da du sagtens kan gøde et stort barn, men hun ville så lige mærke på mig og se hvor moden jeg var, og der var jeg 1cm åben, så ville hun lave en hindeløsning. 

Øog havde jeg ikk født indenfor 14 dage skulle jeg bede mig jordmoder om at gøre der samme. 

Jamen efter gik slimproppen eller noget af den samt blod, men der er så heller ikk sket mere, jeg har forsøgt med sex hver dag og intet har hjulpet. 

Min mave er blevet så tung nu, at det trækker i mine ledbånd i venstre side, så har bare haft smerter i to døgn og er føler jeg er lige ved at dø når smerterne træder ind. Trode faktik det var begyndende veer før, men det kan jeg så regne ud det ikk er siden det ik sker mere:-(

Anmeld

25. juli 2012

Mor1012

frk-stoltze skriver:

Lægen kiggede på mig og spurgte hvor høj jeg er(172). Fint sagde hun, for så vil vi jo ikk sætte dig i gang, da du sagtens kan gøde et stort barn, men hun ville så lige mærke på mig og se hvor moden jeg var, og der var jeg 1cm åben, så ville hun lave en hindeløsning. 

Øog havde jeg ikk født indenfor 14 dage skulle jeg bede mig jordmoder om at gøre der samme. 

Jamen efter gik slimproppen eller noget af den samt blod, men der er så heller ikk sket mere, jeg har forsøgt med sex hver dag og intet har hjulpet. 

Min mave er blevet så tung nu, at det trækker i mine ledbånd i venstre side, så har bare haft smerter i to døgn og er føler jeg er lige ved at dø når smerterne træder ind. Trode faktik det var begyndende veer før, men det kan jeg så regne ud det ikk er siden det ik sker mere:-(

Okay ked af der ikke er sket mere end "det..

jeg vil tale med JM imorgen om hindeløsning... jeg sendte en mail til lægen, men det er Jm jeg skal snakke med det om skrev hun .

krydser finger for der snart skeeer noget

Anmeld

25. juli 2012

frk-stoltze

Emilieprinsessen skriver:

Okay ked af der ikke er sket mere end "det..

jeg vil tale med JM imorgen om hindeløsning... jeg sendte en mail til lægen, men det er Jm jeg skal snakke med det om skrev hun .

krydser finger for der snart skeeer noget

Ja håber da også du får lov til det

for du er moden til hun kan laave en hindeløsning på dig
og vil sige det er ikk rart når de gør det, men der er til at holde ud synes jeg..

Anmeld

25. juli 2012

Mor1012

frk-stoltze skriver:

Ja håber da også du får lov til det

for du er moden til hun kan laave en hindeløsning på dig
og vil sige det er ikk rart når de gør det, men der er til at holde ud synes jeg..

jaa prøvede det med min datter en uge før termin, da jeg skulle sættes igang. husker ikk hvordan det føles :/ men det var nok ik noget særligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.