Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det har jeg Er idag 30+2 ..Hun har skudt ham til at veje 1500 gram ..Han ligger allerede fast med hovedet og hun er næsten sikker på han blir dernede ... Hun siger også jeg skal passe meget på når vi skal flytte , hvis jeg i forvejen har mange plukveer .. Og det har jeg jo ..
Håber inderligt han blir derinde
Lige en lille opdatering fra mig
Ha en dejlig aften piger
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen den lille mand der inde er klar men men han må nu godt blive der inde lidt inu og dejligt alt gik godt
B&J skriver: jamen den lille mand der inde er klar men men han må nu godt blive der inde lidt inu og dejligt alt gik godt
Ja .. Det ved jeg .. Meeen ja , i hvert fald til uge 34 !
morethanperfect skriver: Ja .. Det ved jeg .. Meeen ja , i hvert fald til uge 34 !
nemlig blive der inde lidt inu
så ingen tunge lyft
B&J skriver: nemlig blive der inde lidt inu så ingen tunge lyft
Nej det lærte jeg jo af da jeg ventede Oscar ..
morethanperfect skriver: Nej det lærte jeg jo af da jeg ventede Oscar ..
det var godt hihihi ellers må kæreste give dig et spark bagi bare ikke for hårdt hihihihi
Orw det går bare stærkt med dig
B&J skriver: det var godt hihihi ellers må kæreste give dig et spark bagi bare ikke for hårdt hihihihi
Han siger også selv jeg skal slappe af når min krop har brug for det .. Har en meget omsorgsfuld kæreste .. I hvert fald lige når det gælder dette
Zette skriver: Orw det går bare stærkt med dig
Det går vildt stærkt !!
morethanperfect skriver: Han siger også selv jeg skal slappe af når min krop har brug for det .. Har en meget omsorgsfuld kæreste .. I hvert fald lige når det gælder dette
nåå hvor er han sød... ja så du skal bare kigge på alle de andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128