hvad filan er der galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg er så bekymret! Jeg er gravid 5+5, de sidste 5 dage har jeg taget 4 kg på, jeg er i forvejen en stor pige meget stor. Problemet er at jeg har ikke spist i nærheden af hvad jeg skeler, jeg føler mig så skidt tilpas og synes at mine ben er mega tykke. Ej hvad er der galt? Jeg føler mig så oppustet :-( og er så bange og lede af det. :-(

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg er så bekymret! Jeg er gravid 5+5, de sidste 5 dage har jeg taget 4 kg på, jeg er i forvejen en stor pige meget stor. Problemet er at jeg har ikke spist i nærheden af hvad jeg skeler, jeg føler mig så skidt tilpas og synes at mine ben er mega tykke. Ej hvad er der galt? Jeg føler mig så oppustet :-( og er så bange og lede af det. :-(

Kram

Vand i kroppen, der ophobes?

Forstoppelse?

Begge dele?

Anmeld

24. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Kram

ring til vagtlægen sødeste!! har aldrig hørt om noget lignende så tidligt i graviditeten.. med mindre den er lavet ved IVF..

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Vand i kroppen, der ophobes?

Forstoppelse?

Begge dele?

Ingen forstoppelse, men måske væske ophobning.

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

ring til vagtlægen sødeste!! har aldrig hørt om noget lignende så tidligt i graviditeten.. med mindre den er lavet ved IVF..

Ingen ivf, er lavet helt på alm vis.

Anmeld

24. juli 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Ingen forstoppelse, men måske væske ophobning.

Lyder meget sandsynligt! Du kan i hvert fald være 100% sikker på, at det ikke er fedt! Så ro på, - der sker så meget nu her, hvor din krop tilpasser sig, og fosteret udvikler alle de vigtige dele!

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Lyder meget sandsynligt! Du kan i hvert fald være 100% sikker på, at det ikke er fedt! Så ro på, - der sker så meget nu her, hvor din krop tilpasser sig, og fosteret udvikler alle de vigtige dele!

Det er mit andet barn, og har aldrig oplevet noget ligende. Jeg nationers oggår min. 10.000 skridt på arbejde, spiser okay sundt. Håber skisme at de forsvinder igen, det er skide pinligt at komme op og veje 127 kg.

Anmeld

24. juli 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det er mit andet barn, og har aldrig oplevet noget ligende. Jeg nationers oggår min. 10.000 skridt på arbejde, spiser okay sundt. Håber skisme at de forsvinder igen, det er skide pinligt at komme op og veje 127 kg.

Tænk på at spise ekstra sundt nu her... Og undgå salt og kunststoffer. Spis "rent", hvis du forstår. 

Spis også meget gerne blåbær, som er meget rige på antioxidanter.

Ud med sodavand og saft (gælder også light) og ind med masser af postevand!

Og husk så at glæde dig over din tilstand, selvom det kan trække tænder ud! 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Tænk på at spise ekstra sundt nu her... Og undgå salt og kunststoffer. Spis "rent", hvis du forstår. 

Spis også meget gerne blåbær, som er meget rige på antioxidanter.

Ud med sodavand og saft (gælder også light) og ind med masser af postevand!

Og husk så at glæde dig over din tilstand, selvom det kan trække tænder ud! 

Tusind tak for de søde ord, jeg blev bare så bange da jeg så vægten

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Det endte med en indlæggelse på medicinsk... De aner ikke hvorfor jeg har så meget væske, og mit blodtryk på målt sky højt ve egen læge... Så han valgte at indlægge mig, men tror dog han har skudt gråspurve med kanoner.. for da jeg blev indlagt var mit blodtryk fint.. Så efter 6 timer, 16 blodtryksmålinger, 2 gange blodprøver, urinprøve, blodprocent, 2 gange EKG, og en gang blodsukker, måtte jeg gå hjem igen, dog med den viden at ALT er som det skal være, men at de stadig ikk kan svare mg på hvorfor jeg har taget så meget på, andet end at det måske er en kombi af min vægt, varme, graviditet og stress...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.