Bryllup og barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Anonym trådstarter

JA jeg har brug for at være anonym! Sagen er den at vi skal giftes. Og vores barn skal døbes, så vi påtænker at gøre det samme dag. MEN nu kommer mit spørgsmål. Kan man overhovedet blive gift på en søndag, når nu der også er gudstjeneste? Altså der er jo folk i kirken der er kommet til gudstjeneste.

Er der nogen der har været til et søndagsbryllup eller som selv er blevet viet den dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

JA jeg har brug for at være anonym! Sagen er den at vi skal giftes. Og vores barn skal døbes, så vi påtænker at gøre det samme dag. MEN nu kommer mit spørgsmål. Kan man overhovedet blive gift på en søndag, når nu der også er gudstjeneste? Altså der er jo folk i kirken der er kommet til gudstjeneste.

Er der nogen der har været til et søndagsbryllup eller som selv er blevet viet den dag?

Tror kun man kan blive gift om lørdag - så får I også kirken HELT for Jer selv

Anmeld

24. juli 2012

Natascha

vil foreslå dig og ringe til sognekontoret og spørge af, for det er meget forskelligt fra sogn til sogn og præst til præst

Anmeld

24. juli 2012

Dot D

det har jeg hørt flere, der er blevet, så det tror jeg godt, i kan.

ellers kan i holde dåb og bryllup en lørdag, for det kan man, sådan en dåb/ et bryllup har vi selv været til engang

Anmeld

24. juli 2012

Frk.S

Altså, mine forældre blev gift en søndag - men det er snart 40 år siden, så ved ikke om det stadig er muligt.

Alternativ kan jeres barn blive døbt en lørdag....!

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Problemet er bare at invitationerne ER sendt ud og folk har meldt tilbage.  Og præsten er på ferie, så hun er ikke til at få fat i lige pt. Men jeg håber helt vildt det kan lade sig gøre!

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

det har jeg hørt flere, der er blevet, så det tror jeg godt, i kan.

ellers kan i holde dåb og bryllup en lørdag, for det kan man, sådan en dåb/ et bryllup har vi selv været til engang

Jeg hepper på at du får ret! Hi hi

Anmeld

24. juli 2012

Mom2

Anonym skriver:

Problemet er bare at invitationerne ER sendt ud og folk har meldt tilbage.  Og præsten er på ferie, så hun er ikke til at få fat i lige pt. Men jeg håber helt vildt det kan lade sig gøre!

Ring til sognekontoret de kan give dig svar

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Fantastisk præst! Hun gik med til det!!!  Jaaa jeg skal giftes!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.