"sovetrics"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

kvinde84

Puha, ja, jeg er så den lykkelige og trætte mor til en baby der har brug for extremt meget hjælp til at sove. Det er ret belastende til tider, og humøret har let ved at ende i den dårlige afdeling  

Så er det at jeg må spørge jer der har været i samme situation om, hvad i har gjort for at få den lille at sove og hvad virkede for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
kvinde84 skriver:

Puha, ja, jeg er så den lykkelige og trætte mor til en baby der har brug for extremt meget hjælp til at sove. Det er ret belastende til tider, og humøret har let ved at ende i den dårlige afdeling  

Så er det at jeg må spørge jer der har været i samme situation om, hvad i har gjort for at få den lille at sove og hvad virkede for jer?

Jeg svøbte Olivia, så hun ikke kunne bevæge arme eller ben. Der kunne godt være gråd en halv times tid, mens jeg vuggede hende, men det var det eneste der fik hende til at falde til ro

Anmeld

24. juli 2012

modesty

Vi svøbte og vuggede i arme de første 2-3 mdr. herhjemme. Jeg tror han var 4 mdr. da han lærte at sove bare ved at lægge ham i sengen og sidde ved ham. 

Anmeld

25. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
modesty skriver:

Vi svøbte og vuggede i arme de første 2-3 mdr. herhjemme. Jeg tror han var 4 mdr. da han lærte at sove bare ved at lægge ham i sengen og sidde ved ham. 

Det samme her, utroligt hvordan det forandrer sig så hurtigt

Anmeld

25. juli 2012

pemiro

Olivia's Moar skriver:

Det samme her, utroligt hvordan det forandrer sig så hurtigt

Det er også det eneste der virker her på min søn (snart 6 uger)....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.